התקדמות: סמוטריץ' ושקד קבעו לדון על המו"מ לריצה משותפת

    איתי גדסי 2 Comment on התקדמות: סמוטריץ' ושקד קבעו לדון על המו"מ לריצה משותפת

    יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ סיפר כי שוחח עם שקד והוא מעוניין בחיבור עם הימין החדש: "שוחחתי הבוקר עם שקד דיברתי איתה על החשיבות לייצר איחודים. יש לנו אחריות לגוש הימין כולו"

    סמוטריץ והרב פרץ במליאה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שני) שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בריאיון לכלי תקשורת, פנה והעביר מסר לשקד: "אפשר כבר להיפגש הערב ולסגור על הריצה המשותפת". שקד הגיבה ברשת וכתבה כי היא מוכנה להיפגש כבר הערב. ככל הנראה הפגישה תצא אל הפועל, אבל מוקדם מידי לקבוע האם יגיעו להסכמות. ייתכן והפשרה תבוא בחלוקה, מי יוביל ומי יקבל את התיק הבכיר.

    מוקדם יותר, השתתף שר החינוך הרב רפי פרץ בכנס אתגרים ומשימות חברתיות של מפלגת הבית היהודי שהתקיים בלוד שם התייחס לאירועי הימים האחרונים והתייחס למו"מ האפשרי מול שקד: "שוחחתי הבוקר עם שקד דיברתי איתה על החשיבות לייצר איחודים. יש לנו אחריות לגוש הימין כולו".

    "הבית היהודי תמיד חיבר ואיחד, גם הפעם נעשה כך. מתכוון להיפגש עם איילת שקד בהקדם האפשרי ואין ספק שיחד נמצא את הדרך לאיחוד הכוחות יחד עם שמירה על דמותה של הציונות הדתית".

    עוד הוסיף, "אני קורא מפה לכל השותפים בימין, כולל לחברים מעוצמה יהודית. בואו נשב למו"מ ונסגור. אסור לנו להתייחס לרעשי הרקע מסביב, זה הזמן לגלות אחריות לשלטון הימין.

    הרב רפי הדגיש כי כל דיבורים כל המלצה לראשות הממשלה על מישהו שאינו בנימין נתניהו צריך להוריד מהשולחן מיד. כל תמיכה אחרת או רעיון אחר עלוח להוביל לממשלת דמאל שתשאיר את הציונות הדתית בחוץ ואנו לא ניתן לזה לקרות.

    לעניין מקומה של המפלגה במו"מ העתידי אמר: "יש כאן מפלגה, יש תנועה שמייצגת ערכים ואידיאלים והיא חייבת להיות מיוצגת כראוי. התנועה קיימת 130 שנה, עברה משברים קשים, ידעה לקום על הרגליים ולהשתקם, מפלגות קמות והולכות ואנחנו פה – זה יהיה חייב לבוא לידי ביטוי ברשימה לכנסת. לא מדובר פה בעניין אישי, מדובר בעניין ערכי, מבלי לוותר על היכולת לגבש סביבנו את כלל מצביעי הציונות הדתית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לפני רגע סיכמו והביאו את המועמדים עכשיו הם רק נפגשו והפגידה הייתה טובה חברה היא מוליכה אותכם לאפס קולות תברחו ממנה

    2. 1

      אתמול הם סגרו וחגגו הים הם רק נפגשו לא הגיעו להסדר