נתניהו: גבי אשכנזי אמר על הגדר בדרום: "היא לא תעשה כלום"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: גבי אשכנזי אמר על הגדר בדרום: "היא לא תעשה כלום"

    באירוע של מפלגת הליכוד התייחס ראש הממשלה לטענים לכתר על כסא ראש הממשלה, ולעג לזיגזג של לפיד ביחסי חוץ: "מה הם אמרו גם? יאיר לפיד, המדינאי הדגול, כן? הוא אמר "נתניהו, אתה הורס את היחסים עם אמריקה"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו באירוע של הליכוד הערב (שני) והתייחס לטוענים לכתר לראשות הממשלה, גנץ-לפיד וברק. במהלך הנאום טען כי הרמטכ"ל לשעבר וחבר הנהגת כחול לבן גבי אשכנזי זלזל בגדר הדרום וטען כי לא תעצור מסתנן אחד.

    ראש הממשלה פתח את נאומו ועמד על שאלת הבחירות: "הבחירה האמיתית שיש לנו, יש לנו עכשיו בחירה אמיתית, והבחירה בסופו של דבר מתנקזת לשאלה אחת: מי יהיה ראש המדינה הבא של מדינת ישראל? מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל?".

    ננתיהו הוסיף: "זה יהיה גנץ? לפיד? בתמיכת ברק? בתמיכה של אתם יודעים מי עוד? גנץ-לפיד-ברק, הם? גנץ ולפיד ראיתם את הניסיון… הם חסרי ניסיון, רציתי להגיד חסרי דרך אבל זה לא נכון. יש להם דרך אבל הם מנסים להסוות אותה".

    נתניהו לעג לזגזג שעשה לפיד בנושא הסכם הגרעין: "פתאום הם תומכים ביציאה מההסכם עם איראן. כן? עם איראן, פתאום! זה לא מה שהם אמרו אז, הם התנגדו לזה, אמרו הסכם טוב, לא מושלם, הסכם טוב. לא צריך לטלטל את הספינה. מה הם אמרו גם? יאיר לפיד, המדינאי הדגול, כן? הוא אמר "נתניהו, אתה הורס את היחסים עם אמריקה."

    עוד הוסיף נתניהו: "שמעתם על הזזת השגרירות לירושלים? על ההכרה בירושלים כבירת ישראל? על הכרה בגולן בריבונות ישראל? "ואתה הורס את היחסים עם אמריקה", מי זה האנשים האלה? איך אפשר להתייחס אליהם ברצינות?".

    נתניהו המשיך וסיפר את יחס האמטכ"ל דאז גבי אשכנזי, לתוכניתו בניית הגדר בדרום: "וכשהלכנו לבנות, לבנות את הגדר שהצילה את מדינת ישראל, הגדר שאלמלא בנינו אותה היה כאן שיטפון של… היום זה כבר היה מגיע למיליון, מיליון מהגרים בלתי חוקיים. מסתננים לתוך מדינת ישראל, אפשר לסגור את הבאסטה. אנחנו הבאנו את זה".

    עוד הוסיף: "מה אמר הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי? שאלתי את יו"ר ועדת חוץ-ביטחון אז, צחי הנגבי, הוא אמר "גבי בא ואמר לי, הגדר הזאת לא תעשה כלום." אני לא מחקה אותו כל כך טוב. "הגדר הזאת לא תעשה כלום, היא לא שווה כלום." ככה הוא אמר. "היא לא תעצור מסתנן אחד," היא עצרה את כל המסתננים! אפס מסתננים, אפס. אפס".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביבי ואתה אמרת יותר מפעם אחת שתמוטט את החאמס נו אז?