כחול לבן הגיעו באוטובוס הקמפיין לי-ם; "חבירה לכהניסטים זה כתם"

    איתי גדסי 4 Comment on כחול לבן הגיעו באוטובוס הקמפיין לי-ם; "חבירה לכהניסטים זה כתם"

    חברי הנהגת כחול לבן ערכו סיור מיוחד בעיר הבירה. ח"כ יאיר לפיד תקף את הימין החדש, בשל הניסיונות לחבור ל'עוצמה יהודית', "אל תהרסו את הציונות הדתית" | בעוצמה יהודית הגיבו: "לפיד מתכנן קואליציה עם טיבי ועודה"

    חברי הנהגת כחול לבן באוטובוס הבחירות צילום: אלעד מלכה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהגת כחול לבן קיימה היום (שני) סיור מיוחד בארמון הנציב בירושלים בהשתתפות יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, ח"כ יאיר לפיד, ח"כ משה (בוגי) יעלון, ח"כ גבי אשכנזי, וח"כ מירב כהן. את הדרך מהכנסת לארמון הנציב עשו חבריי הרביעייה באוטובוס הבחירות של כחול לבן. בהמשך היום תתקיים ישיבת סיעה מיוחדת בגבעת התחמושת בירושלים.

    יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר בסיור: "ירושלים היא בירת ישראל, מימי דוד המלך ועד ימי הנצח. כמה היא יפה, כמה היא חשובה לכולנו. הבעיות של ירושלים לא זרות לנו. לא סתם אומרים על ירושלים "על חומותייך הפקדתי שומרים' ואכן יש כאן שומרים ששמרו עליה שנים רבות וגם היום נמצאים כאן שומרים מכל הכיוונים שדואגים שתישאר ירושלים שלנו".

    ח״כ גבי אשכנזי אמר בסיור: "ירושלים היא עיר הנצח. כחול לבן תבקר פה הרבה. יש הרבה מה לעשות כאן בכל התחומים – הביטחון, העוני, ההזדמנות השווה והחינוך. אנחנו מרגישים את הצורך בשינוי בעיר. זה מה שנעשה בשטח ואחרי הבחירות כשנרכיב את הממשלה".

    photo_2019-07-22_14-30-55

    ח"כ יאיר לפיד התייחס בדבריו לכוונתם של שקד ובנט לחבור לעוצמה יהודית: "אני קורא לחבריי נפתלי בנט ואיילת שקד לא לחבור לאנשים האלה. שמה הטוב של הציונות הדתית, שמה הנהדר של הציונות הדתית לא צריך להיות מוכתם על ידי הכהניסטים".

    מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לדבריו של לפיד: "כשלפיד בלחץ אנחנו מאושרים. ההתנגדות העזה של יאיר לפיד לחיבור גדול בימין מלמדת כי בשמאל חוששים ויודעים היטב שחיבור עם עוצמה יהודית עשוי לנצח את הבחירות. מציעים ללפיד שמתכנן להקים קואליציה עם תומכי הטרור אחמד טיבי ואיימן עודה, שלא יציע הצעות סרק לאחרים".

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מבחינתכם חבירה עם עוצמה יהודים זאת בושה..
      ישנו אוכלוסיה גדולה מאד שחושבת שכחול לבן עם לפיד זאת בושה וחרפה..
      לפיד גזען שונא זרים ושונים ממנו.

    2. 3

      עוברים על החוק ! הרכב לא חוקי !
      אסור לנסוע עם פנים הצידה או לאחור.
      המושבים חייבים להיות עם הפנים לכיוון הנסיעה.
      כדאי שראשי העם יתנו דוגמא אישית ולא יעברו על החוק

    3. 1

      בני בודק שלא פורצים לו…
      ותראו איזה פאר, על חשבון משלם המיסים המסכן שנאנק תחת עול מס ביבי? או על חשבון המשחד התורן שכמובן לעולם לא יתוחקר כי אתם כבר יודעים את מי חוקרים…