צפו: חילוץ דרמטי של שני צעירים מלב ים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: חילוץ דרמטי של שני צעירים מלב ים

    משטרת ישראל חילצה 2 גברים שנכנסו לים בקייאק ונעדרו במשך כשעתיים. מסוק משטרתי בליווי שוטרים וסירות סרקו לתוך הים בחיפושים אחר הנעדרים. לאחר נמצאו הנעדרים וחולצו מלב ים כשהם בריאים ושלמים | צפו: מרגע איתור הטייסים ועד החילוץ הדרמטי

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (ראשון) בשעות הערב התקבל במשטרת ישראל דיווח על 2 נעדרים בחוף מכמורת. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי 2 גברים, בני 22 מאזור השרון, נכנסו לים בקייאק בחוף מכמורת והקשר איתם אבד. חבר שהיה איתם בים סיפר כי נכנסו ביחד לים אך כששב בחזרה לחוף, גילה שהשניים נעדרים.

    מיד הוקפצו כוחות משטרת רבים למקום ובהם, השיטור הימי והמערך האווירי משטרת ישראל, שפעלו בשיתוף עם ספינות של חיל הים.

    כלל כוחות המשטרה ביצעו סריקות נרחבות לאיתור הנעדרים, בסיומן, אותרו הנעדרים בלב ים וסירה של השיטור הימי הגיעה אליהם ומשתה אותם מהמים כשהם סובלים מתשישות והיפותרמיה. אחד מהם היה ללא חגורת הצלה ובנס ניצל מטביעה.. השניים טופלו בטיפול ראשוני ע"י שוטרי השיטור הימי כשהם על הספינה. בהמשך, עם הגיעם לחוף, קיבלו טיפול רפואי ע"י אנשי מד"א שהמתינו להם בחוף.

    צפו בחילוץ ע"י השוטרים: צילום: דוברות המשטרה.

    מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור הרוחצים והשייטים לקחת איתם טלפון נייד מוגן מפני מים כשהם נכנסים לים. מדובר באמצעי מציל חיים במקרה של סכנת טביעה או היקלעות בלב ים, ללא יכולת להגיע לחוף מבטחים. הדבר מקל ומזרז על איתור הנעדרים בים ועל חילוצם המהיר והצלת חייהם. בנוסף, משטרת ישראל מדגישה את החשיבות של כניסה לים חגורים בחגורות הצלה".



    0 תגובות