ועדת הכספים אישרה: גידול בתקציב ועדת הבחירות

    איתי גדסי 1 Comment on ועדת הכספים אישרה: גידול בתקציב ועדת הבחירות

    ועדת הכספים אישרה גידול בתקציב ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-22 – יעמוד על 329 מיליון ש"ח

    וועדה בכנסת | תמונת אילוסטרציה צילום: קובי גדעון, לע"מ
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, אישרה את בקשת ועדת הבחירות להגדלת תקציבה לקראת הבחירות לכנסת ה–22. התקציב יעמוד על 329 מיליון ₪. במשרד האוצר ביקשו לאשר בשלב ראשון 303 מיליון ₪ בלבד, ולאשר תוספת נוספת בהמשך במידת הצורך. חברי הוועדה החליטו לאשר את הבקשה במלואה, לאור הצגת הצרכים המופרטת מצד ועדת הבחירות, וכך שכלל הצדדים הודו כי הוועדה נוהגת באחריות כלכלית, ומחזירה כספים שאינה עושה בהם שימוש.

    התקציב המעודכן לאחר התוספת מגלם תוספת של כ-46 מיליון ₪ (כ-16%) לעומת התקציב המקורי שאושר לוועדה ועמד על 283 מיליון ₪, והיה זהה לתקציב הוועדה בבחירות לכנסת ה-21. כ-12 מיליון ₪ מתוך התוספת, הינם עודפי תקציב, שוועדת הבחירות לא עשתה בהם שימוש בתקציב הבחירות לכנסת ה-21, ומועברים לתקציב הבחירות הקרובות. כך בפועל עומדת התוספת על 34 מיליון ₪, המהווים כ-12% לעומת התקציב המקורי.

    בקשת ועדת הבחירות המרכזית נומקה בכך ש"להבדיל ממערכת בחירות "רגילה" בה ההכנות לבחירות מבוצעות במהלך השנים שבין בחירות לבחירות על פי תכנית רב-שנתית, שבאה לידי ביטוי גם בחלוקת התקציב הנדרש להכנות על פני מספר שנים, הפעם הזו, מועמסות כל הדרישות התקציביות על התקציב הנוכחי. כמו כן, הכניסה למערכת הבחירות לכנסת ה- 22, מלווה בקשיים מיוחדים הנובעים מסמיכות הזמנים בין מערכות הבחירות, ויש לכך השלכות תקציביות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חוצפה, זה ע"ח קשישים וחולים. כולה בחירות. די לעשוק את האזרחים. אז יעשו קצת פחות הודעות וסרטונים, לא יקרה כלום.