שקד ובנט סיירו בגוש עציון: "פרויקט לאומי"

    איתי גדסי No Comments on שקד ובנט סיירו בגוש עציון: "פרויקט לאומי"

    שקד על התערבות נתניהו: "אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, מי שיקבע אם אעמוד בראשות איחוד הימין זה הציבור בלבד"

    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "הימין החדש", איילת שקד, וחבר המפלגה נפתלי בנט, קיימו היום (שני) סיור בגוש עציון עם אנשי תנועת "רגבים".

    בהצהרה לתקשורת באפרת אמרה שקד: "בשנים האחרונות, כחלק מהתכנית מסודרת וממומנת של הרשות הפלסטינית, יש השתלטות מאסיבית של הפלסטינים על שטחי C. מדובר בהכפלה של הדונמים שעליהן הפלסטינים משתלטים. מדינת ישראל לא מקצה את המשאבים הנכונים. שר הביטחון הבא צריך לקחת את זה כפרויקט לאומי, עם ראש הממשלה, ולטפל בזה. צריך להקצות משאבים לאכיפה וגם להגיד לאיחוד האירופי – עד כאן".

    "לעניין פוליטי – שוחחתי הבוקר עם הרב רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי. הייתה שיחה מאוד טובה ופתוחה, וקבענו להיפגש בימים הקרובים כדי לשתף פעולה ולהקים גוש ימין גדול ומאוחד".

    לשאלה על הדיווחים לפיהם, ראש הממשלה בנימין נתניהו התערב בכדי למנוע ממנה לעמוד בראשות גוש מפלגות הימין, השיבה שקד: "אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, מי שייקבע בעניין הזה זה הציבור בלבד".

    נפתלי בנט אמר: "אלה ימים מכריעים לשלטון הימין ולמדינת ישראל בכלל. בימים האחרונים אנחנו משוחחים עם כל ראשי מפלגות הימין כדי שייכנסו לגוש טכני גדול של הימין בראשות איילת. העברנו הצעה קונקרטית לבית היהודי, הצעה הוגנת על בסיס שיוויוני. אפשר מבחינתנו הערב לסגור. הכדור אצלם. אני מקווה שהם יגידו כן, זה הדבר הנכון לעשות – לשים את האינטרסים האישיים בצד ולסגור".

    עוד אמר בנט: "מנדטים זה לא משחק, זה כלי למימוש מדיניות. די ברור מי מביאה כרגע את הכי הרבה מנדטים. אם רוצים למשול צריך 'ימין חדש' גדול וחזק ובעיקר גוש ימין גדול בראשות איילת".



    0 תגובות