דרעי בהשקת קמפיין ש"ס: שכר מינימום יעלה ל-6,300 ש"ח

    איתי גדסי 4 Comment on דרעי בהשקת קמפיין ש"ס: שכר מינימום יעלה ל-6,300 ש"ח

    השר אריה דרעי השיק את תוכנית החברתית "חיים בכבוד" | בהשקת קמפיין הבחירות של המפלגה חשף את ההתחייבויות לקדנציה הבאה ובהן: תכנית לאומית למלחמה בעוני, העלאת שכר המינימום ב-1,000 ש"ח נוספים, חינוך חינם מגיל 0 ועוד. השר דרעי מנה את ההישגים ההחברתיים של מפלגת ש"ס בקדנציה האחרונה, בין השאר העלאת שכר המינימום, הנחה בתחבורה ציבורית ובמים וסבסוד קייטנות בפריפריה

    9:01
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר מגיב לפרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת ש"ס השיקה היום (שני) את קמפיין הבחירות שלה, עם הסיסמא "הכוח החברתי בממשלה" תוך דגש על הנושא החברתי, כשהתנועה מבליטה את ההישגים החברתיים שלה.

    בהצהרתו לתקשורת אמר יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי: "הבחירות מיותרות. היינו צריכים להיות עכשיו בעיצומה של פעילות אחרי ההישג הגדול שהבאנו. הממשלה לא קמה רק בגלל שאותם אלו שהתחייבו לתמוך בנתניהו, החליטו לחזור בהם ולא לתת לו להקים ממשלה. ליברמן 30 שנה שיתף פעולה עם החרדים ולא פגע מעולם בציבור החרדי. מילה שלו זה רק מילה בלבד. הוא כרגע במצוקה בגלל הסקרים והחליט להיכנס בחרדים. לא נעזור לו בהסתה".

    על לפיד אמר דרעי: "אני רואה את ההודעות של לפיד. הוא לא משתנה ולא מנסה אפילו להתחפש. אנחנו נביא לידיעת הציבור את הסכנה במידה וחלילה הוא יגיע לשלטון. ראינו מה האיש הזה עשה לסטטוס קוו במדינת ישראל. חשבנו שהמיזוג של לפיד עם כחול לבן אולי יגרום לו להרהר מחדש. אבל לפיד נשאר לפיד. אנחנו לא מזגזגים, לא מחפשים גימיקים ולא חיבורים. אנחנו יציבים וקיימים קרוב ל-40 שנה. לא לחינם העיתונאים מתלוננים שאצלנו משעמם מאוד. אמרנו לכל אורך הדרך שנתמוך בראש הממשלה נתניהו וכך נמשיך. גם בבחירות הקרובות נמליץ לנשיא רק על נתניהו".

    על קמפיין ש"ס לבחירות אמר השר דרעי: "כפי שאתם רואים בקמפיין שהשקנו היום ש"ס היא "הכוח החברתי בממשלה". היינו בקדנציה האחרונה השחקנים החברתיים יחד עם כחלון, אבל 'כולנו' לא תרוץ בבחירות ואנחנו בבחירות הקרובות נהיה המפלגה החברתית היחידה. נציגי ש"ס שיושבים פה הם הוכח החברתי האמיתי של מדינת ישראל".

    השר דרעי הציג חלק מרשימת ההישגים החברתיים של ש"ס בקדנציה האחרונה ובהם: תחבורה ציבורית, צדק חלוקתי, חופי רחצה בחינם, העלאת שכר המינימום, הנחה במים, סבסוד קייטנות בפריפריה וצמצום פערים ברשויות.

    בנוסף הצהיר השר דרעי על ההתחייבויות לקדנציה הבאה: "תכנית לאומית למלחמה בעוני "חיים בכבוד", הקמת רשות ממשלתית למלחמה בעוני, שקיפות- קביעת מדדים ויעדים ציבוריים שיפורסמו אחת לשנה, העלאת שכר המינימום באלף שקלים נוספים בהדרגה, חידוש והרחבת תכנית שיקום שכונות באמצעות מיפוי מחודש של שכונות מצוקה ופטור גורף מארנונה לתושבי השכונות, קביעת צריכה מינימאלית הכרחית של מים וחשמל ולהחיל עליה הנחה משמעותית, חינוך חינם מגיל 0, הרחבת טיפולי שיניים חינם מילדים למבוגרים וקשישים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מהמם הקפין של שס הלואי יגדילו את כוחם מגיע להם כול כך דאגו לכולם אין עליהם במיוחד איו על הרב אריה דרעי שיצליחו

    2. 3

      איל על השסנקים בהעולם

    3. 2

      אהבתי מאוד הלואי שנצליח לנכפיל את כוחינו ומרם יעמוד מלמעלה וימליץ טוב בעדנו

    4. 1

      ב"ה
      מה יצא מזה? כבר כיום שכר המינימום בארץ הוא מהגבוהים בעולם, ולכן מפעלים נסגרים ומעתיקים את פעילותם לטורקיה, מה יהיה אם יעלו עוד את שכר המינימום? עוד מפעלים ייסגרו, ושאר מקומות התעסוקה בארץ ייקרו את מחירי תוצרותיהם ואז גם העובדים לא ירוויחו! אולי יהיה לעובדים עוד קצת כסף אבל הם ישלמו הרבה יותר על כל מוצר או תוצר תוצרת הארץ!