עשרות שפים חרדים חדשים

    עפר גדנקן No Comments on עשרות שפים חרדים חדשים

    דרוש אברך טבח: אחרי החגים יסיימו עשרות גברים חרדים את הקורס הראשון לטבחים, הנערך בהנחיית טבחים מקצועיים ממכללת שפיז, הנחשב לגוף מוכר ומוערך בתחום. מסיימי הקורס ישתלבו במטבחים מקצועיים של בתי מלון, מסעדות, חברת הסעדה וקייטרינג, כמו גם במטבחים ציבוריים ומוסדיים.

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משתתפי 'מפתח' נהנים מסבסוד מלא ממשרד העבודה, בהתאם לתנאים בקורס יוקרתי שעלותו המקורית כשלושים אלף ₪! זאת למעט דמי השתתפות עצמית מוזלים לרכישת ציוד מקצועי הדרוש לתלמיד במהלך הקורס.

    לאור הצלחת הקורס הראשון ללימודי טבחות סוג 1, נפתחה ההרשמה לקורס נוסף, לנשים בלבד, בסבסוד מלא של משרד העבודה. הלימודים יתקיימו במכללת שפיז בפתח תקוה.

    הגב' מלי הופמן, מנהלת מרכז מפתח – אלעד, ציינה כי מדובר במהלך הפותח אפיק חדש של פרנסה מכובדת בתנאים מעולים עם יציבות תעסוקתית. "עבור מי שאוהב את תחום הקולינריה מדובר בבשורה של ממש: רכישת מקצוע מבוקש המאפשר לכל אחד לבטא את עצמו באופן ייחודי ויצירתי בהתאם לכישוריו ואישיותו. הלימודים מתקיימים באווירה חרדית, כולל משגיח כשרות צמוד והתנסות במתכונים כשרים בלבד", דברי הגב' הופמן.

    מתי פיירמן, מנכ"ל 'מיזם למעשה', המפעיל עבור משרד העבודה והרווחה את מרכזי 'מפתח' בדרום ובמרכז הארץ, ציין כי עם הצלחת הקורס הראשון לגברים קידמו במפתח את אישורו של קורס נוסף, הפעם לנשים, בסבסוד מלא של משרד העבודה. "אנו מרחיבים בהתמדה את היצע הקורסים המותאמים למחפש העבודה החרדי, במטרה לאפשר לכל אחד למצוא את המסלול האישי שלו לתעסוקה איכותית, מספקת ומפרנסת בכבוד", דברי פיירמן.



    0 תגובות