נתניהו לחץ שלא יתנו לשקד את המקום הראשון; נתניהו: לא מתערב

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לחץ שלא יתנו לשקד את המקום הראשון; נתניהו: לא מתערב

    על פי הדיווח, ראש הממשלה התקשר 3 פעמים לשר החינוך בעניין איילת שקד | ראש הממשלה בתגובה אומר: "כרגע לא אתערב בחלוקת המנדטים בימין" | בדיווח נוסף נטען כי רעיית ראש הממשלה הצטרפה למסע השכנועים כנגד איילת שקד

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו היה צפוי להיפגש היום (ראשון) עם יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ על עניין האיחוד במפלגות הימין לקראת הבחירות, במיוחד לאור החזרה של איילת שקד לראשות הימין החדש. הפגישה ביניהם בוטלה ללא הסבר.

    בתוך כך, ראש הממשלה מפרסם סרטון בו הוא מתייחס לדבריו על ההתערבות באיחוד הימין: "בעקבות השידור החי קיבלתי כמה פניות מאנשים בימין שאומרים: אתה מוכרח להתערב במה שקורה בימין כי אחרת אנחנו נשליך לפח עוד פעם 5-6 מנדטים ונחזור שוב פעם לבחירות. אתה חייב להתערב. אז אני אומר: אני לא מתערב לעת עתה ואם יהיה צורך – אתערב".

    על פי דיווח של זאב קם, ראש הממשלה התקשר 3 פעמים לשר החינוך הרב רפי פרץ והפציר בו לא לתת לאיילת שקד את המקום הראשון, במקרה ויתאחדו כלל מפלגות הימין. בנוסף דווח כי הלחץ הגיע גם מכיוונה של רעיית אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, הגברת נתניהו התקשרה לרעייתו של שר החינוך וביקשה ממנה כי המקום הראשון לא יינתן לאיילת שקד.

    ראש הממשלה התייחס היום בשידור חי ברשת, ליחסי ישראל ארה"ב שהם חסרי תקדים בתקופת נשיאותו של הנשיא דונלד טראמפ. נתניהו גם התייחס לשגריר ישראל בוושינגטון, לאחר הפרסום כי השגריר המוערך רון דרמר יצרך לסיים את תפקידו לאחר 10 שנות עבודתו כשגריר בארה"ב, ראש הממשלה מבהיר כי כהונתו תימשך לפחות עוד שנה.



    0 תגובות