הורביץ תוקף את האיחוד בעבודה: "באתי לעמיר בנפש חפצה וסירב"

    איתי גדסי No Comments on הורביץ תוקף את האיחוד בעבודה: "באתי לעמיר בנפש חפצה וסירב"

    יו"ר מרצ ניצן הורביץ' תקף את האיחוד בין מפלגת העבודה לאורלי לוי, הורביץ' סיפר על המגעים שניהל עם פרץ לאיחוד המפלגות ופתח את האפשרות לאיחודים אחרים, "מרצ בראשותי פתוחה לחיבורים וצירופים, אך מוכנה ומאורגנת לריצה לבד, בפתק אחד שכולו מרצ"

    ניצן הורביץ צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האיחוד בין מפלגת העבודה לאורלי לוי, יו"ר מרצ ניצן הורביץ תוקף את ההחלטה שסגרה את הגולל על איחוד בין העבודה למפלגתו, "‏עמיר פרץ חוזר על הטעות של אבי גבאי ומרסק את האפשרות לאיחוד בגוש השמאל. במקום איחוד גדול הוא בחר בשיריון קטן".

    הורביץ סיפר על המגעים לאיחוד: "באתי לשיחות עם פרץ בלב שלם ובנפש חפצה, במטרה להביא בשורה חדשה ומלהיבה לציבור בישראל. לצערי, ברגע האמת, בחר עמיר פרץ לסרב לחיבור בין מרצ לעבודה".

    מרצ תרוץ לבד, כך נראה מדבריו של הורביץ': "הוריתי למטה המפלגה להאיץ את קמפיין מרצ לבחירות הקרובות. לציבור בישראל מגיעה אלטרנטיבה ערכית, מפלגת שמאל אידיאולוגית שתחזיר לחיינו ערכים של שלום, שוויון וחופש. ניצן הורוביץ: ‏עמיר פרץ חוזר על הטעות של אבי גבאי ומרסק את האפשרות לאיחוד בגוש השמאל. במקום איחוד גדול הוא בחר בשיריון קטן.
    באתי לשיחות עם פרץ בלב שלם ובנפש חפצה, במטרה להביא בשורה חדשה ומלהיבה לציבור בישראל.
    לצערי, ברגע האמת, בחר עמיר פרץ לסרב לחיבור בין מרצ לעבודה.
    הוריתי למטה המפלגה להאיץ את קמפיין מרצ לבחירות הקרובות. לציבור בישראל מגיעה אלטרנטיבה ערכית, מפלגת שמאל אידיאולוגית שתחזיר לחיינו ערכים של שלום, שוויון וחופש.
    מרצ בראשותי פתוחה לחיבורים וצירופים, אך מוכנה ומאורגנת לריצה לבד, בפתק אחד שכולו מרצ., בפתק אחד שכולו מרצ".



    0 תגובות