רונן צור: "אם מרצ והעבודה יתאחדו תקום מפלגת שמאל נוספת"

    אסתי פלד 1 Comment on רונן צור: "אם מרצ והעבודה יתאחדו תקום מפלגת שמאל נוספת"

    האסטרטג רונן צור בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לאיחודים אפשריים בשמאל: "למרצ יש קהל פחדני, אם הם יתאחדו עם העבודה תקום מפלגת שמאל נוספת. הכי נכון זה להתאחד יחד עם ברק" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האסטרטג רונן צור בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס למפה הפוליטית החדשה לקראת הבחירות, חזרתו של נפתלי בנט עם דגל 'יוקר המחייה'. אהוד ברק שמביא קמפיין חדשני ושלא מתרומם והחיבור הבעייתי בין מרצ לעבודה, "תקום עוד מפלגת שמאל".

    על השינוי בעמדות של הפוליטיקאים ונושאי העניין שהם מדברים לציבור משתנה די מהר: "פוליטיקה ישנה זה שאנשים באים לפרלמנט כדי לממש את החזון שעליו הם נלחמו בכיכרות וכתבו על זה ספרים, זה כמו בני בגין ומיקי איתן. חודש לאחר שיצא מהמגרש פתאום בנט מגלה את יוקר המחייה ורעידות האדמה. אנחנו חיים בעידן אחר בקצב אחר, סדר היום משתנה אחת לכמה שעות והפוליטיקאים מתאימים את עצמם למצב".

    על הדגלים החדשים שבנט נושא אומר צור: "אני עבדתי עם בנט, הוא מחפש את הדבר שהציבור יזשהה איתו ואיתו הוא יוכל להיכנס חזרה למגרש הפוליטי. הבעייה שזה לוקח זמן רב שהציבור יבין שאתה נושא הדגל בעניין".

    "ברק הוא תופעה חדשה שהוא מקיים שיח של ברנז'ה ולא לציבור. הציבור לא מתחבר לזה רק העיתונאים. תסתכל בסקרים הוא לא מתרומם" מנתח צור את התופעה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא אומר "מרדני" לא "פחדני".
      בחייכם, טיפה מקצועיות..