בנט בריאיון: "העם מרגיש שהמנהיגים חיים בבועה"

    אסתי פלד 1 Comment on בנט בריאיון: "העם מרגיש שהמנהיגים חיים בבועה"

    יו"ר הימין החדש נפתלי בנט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לסוגיית הפיצולים בימין: "במרחב הזה יש לפחות 11 מנדטים אבל הוא התפזר. יש מקום לשתי מפלגות מימין לליכוד, אחת דתית והשנייה חרדלי"ת" | האזינו

    צילום: יונתן זינדל/פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הימין החדש ושר החינוך לשעבר נפתלי בנט התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן בתחילת הריאיון קרא בנט לציבור להיזהר עקב השריפות, "שאומרים להתפנות מייד חייבים ללכת ולא לחשוב על הרכוש זה לא שווה את חייכם", בנט גם שיבח את עבודות לוחמי האש בשטח תחת השמש הקופחת והחום הכבד.

    כאזרח שמסתובב בין האנשים אומר בנט אני שמתי לב, "כי העם מרגיש שהמנהיגים חיים בבועה ולא מתעסקים בדברים החשובים כמו יוקר המחייה". עוד הוסיף בנט: "חשוב להקים מפלגה שתטפל בבעיות של בית המשפט ששופטים יפסיקו למנות את עצמם. גם בתחום הגיוס צריך לבוא עם תוכניות חדשות".

     

    על הפיצולים הגדולים במחנה הימין אומר בנט, "המשימה עכשיו זה איחודים בימין. אני בעד כל איחוד אפשרי, אפילו אם הוא טכני. אני ואיילת שקד בקשר רצוף, וכל אחד מאיתנו יעשה רק את מה שיוכח כמעשה שיביא יותר קולות. צריך שתי מפלגות אחד ימין דתי והשני ימין יותר חרדל"י".

    על מחליפו השר הרב פרץ אומר בנט כי אשמח לעזור לו, "תפקיד שר החינוך הוא מאתגר מאוד ורגיש מאד, וצריך הרבה יכולת של מו"מ כדי להביא פתיחת שנה"ל ברגל ימין אל מול שביתות. אשמח לסייע לשר החינוך הרב רפי פרץ בכל דרך".

    "אם נגיע להגשת הרשימות מבלי שהצלחנו להגיע לאיחוד, אני יעשה כל מה שידרש כדי לא להביא לאיבוד קולות בימין".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בושה מנסה לחנך אותנו ורוצה לגיס אותנו ככל שונאנו שלא ינסה לכבס זאת בראיון עם מילים יפות