אור יהודה: 6 בתים ניזוקו העירייה פינתה את התושבים למרכז המוסיקה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אור יהודה: 6 בתים ניזוקו העירייה פינתה את התושבים למרכז המוסיקה

    6 בתים ניזוקו ושניים נשרפו כליל, במהלך השריפה שפרצה בסמוך לשכונה רמת פנקס בעיר. 3 בני אדם פונו לבית החולים. ראש העיר, ליאת שוחט אמרה: "עברנו אירוע מאוד לא פשוט. המשטרה וכיבוי האש תפקדו על הצד הטוב ביותר. אנחנו ממשיכים להעמיד את שירותנו לטובת התושבים שבתיהם נפגעו ובכלל ונסייע ככל שניתן

    רמת פנקס היום צילום: משטרת ישראל
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שריפת קוצים פרצה היום (רביעי) בשטח הפתוח ליד רמת פנקס. בזכות ערנות המוקדנים במוקד העירוני, שזיהו בשלב מוקדם את פרוץ השריפה, הוזעקו למקום כוחות הכיבוי. בשל הרוחות העזות, התפשטה השריפה לכיוון הבתים ברמת פנקס וכן בשכונה הצמודה סקיא א'.

    המשטרה, הכבאות ועיריית אור יהודה באמצעות האגפים השונים תגברו את הכוחות בשטח. בעקבות הנחיות המשטרה, יצאו שוטרים מתחנת מסובים ופקחים מעיריית אור יהודה אל הבתים כדי להורות על פינוי המשפחות. העירייה העמידה לרשות המפונים את המשכן למוסיקה ולמחול, שם המתינו להם צוותים מהאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים ו"נפגשים" מרכזים קהילתיים שקיבלו אותם. ילדי מוסדות החינוך שנמצאים במקומות שניזוקו פונו אף הם.

    בעקבות השריפה, ניזוקו 6 בתים, כאשר שניים מהם נשרפו כליל. מהנדסת העיר ליאת בן אבו בליווי צוות מחלקת ההנדסה, כמו גם אנשי האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים יצאו אל הבתים שנהרסו כדי להעניק סיוע ראשוני. במסגרת השריפה, שני בני אדם פונו לבית חולים, אחד מהם כבאי. 3 בני אדם טופלו בשטח. יצוין כי הרשויות השכנות לאור יהודה תגברו את הכוחות במקום.

    יצוין כי מחלקת הדוברות של העירייה עדכנה באופן שוטף את התושבים על ההתפתחויות בשריפה, כשרובם התבשרו עליה באמצעות קבוצות הוואטסאפ העירוניות שנפתחו לפני מספר חודשים כדי לעדכן בעיקר על אירועי חירום הנוגעים לשכונות מגוריהם.

    ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "עברנו אירוע מאוד לא פשוט עבור התושבים שלנו, אבל אני שמחה שהמערכת כולה בשיתוף המשטרה וכיבוי האש תפקדו על הצד הטוב ביותר. גם לאחר סיום האירוע, אנחנו ממשיכים להעמיד את שירותנו לטובת התושבים שבתיהם נפגעו ובכלל ונסייע ככל שניתן. זו הזדמנות להודות לרשויות השכנות שסייעו לנו בתגבור הכוחות בשטח וכמובן לאגפי העירייה השונים על העבודה הקשה בשטח".



    0 תגובות