כך זה מתחיל: מיסיונר מסתובב בפארק באשדוד ומחלק "מתנות"

    קלמן טלר No Comments on כך זה מתחיל: מיסיונר מסתובב בפארק באשדוד ומחלק "מתנות"

    יד לאחים מזהיר: מיסיונרים מסתובבים בפארקים באשדוד ומחלקים מתנות לילדים חרדיים

    מסיונרים בפעילות | אילוסטרציה צילום: יד לאחים
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תמונות מדאיגות שהגיעו ליד לאחים בימים האחרונים מראות כי מיסיונרים מהקהילה הנוצרית 'בית הלל' הפועלת באשדוד הסתובבו בפארק 'אשדוד ים' בעיר עם חולצות של הכת, וחילקו קופסות מפוארות ובתוכן מתנות, לעשרות רבות של ילדים וילדות ששיחקו בו.

    בירור מהיר שערכו ביד לאחים העלה כי אמנם בשלב זה המתנות לא כללו בתוכן חומרים מיסיונרים, אך הסכנה הברורה כתובה על הקיר: "מניסיון העבר שלנו עם שיטות הפעולה המיסיונריות", אומרים בארגון, "אנו יודעים כי אחרי שהמיסיונרים רכשו כעת את אמונם של הילדים וכן את אמון הוריהם, בפעם הבאה הם יופיעו עם חומרים מיסיונריים, והילדים יבלעו את הפיתיון ואף יסכימו להגיע לפעילות לילדים בבית הקהילה המיסיונרית-נוצרית".

    ביד לאחים מזכירים כמה מקרים שאירעו בשנה האחרונה לבדה, של ילדים ובני נוער צעירים שהלכו שולל בעקבות פעילות מיסיונרית שקרית וחלקם אף הגיעו עד כדי הטבלה לנצרות רח"ל. בכל המקרים, פנו המשפחות לארגון, ולאחר פגישות ממושכות בין הילדים לבין אנשי התיאולוגיה של יד לאחים הבינו הללו את טעותם ונטשו את הכת.

    במחלקה למאבק במיסיון של יד לאחים מבהירים כי לאור העובדה שמכולה עם מתנות כמו אלו שחולקו ועם ביגוד ומוצרי בית הוצבה בימים האחרונים בשטח של הכנסייה המיסיונרית באשדוד, הם צופים שחלוקת המתנות לצד ניסיונות אחרים של מיסיון, הן באשדוד והן בכל הארץ ילכו ויתגברו בחודש וחצי הקרובים, עד לתחילת שנת הלימודים הבאה.

    הציבור מתבקש לפנות ליד לאחים בכל שעה, במקרה של היתקלות במפגע מיסיונרי בטלפון שמספרו 1800-620-640.



    0 תגובות