גפני: "אנחנו נגד מדינת הלכה; ליברמן שונא את נתניהו"

    איתי גדסי 3 Comment on גפני: "אנחנו נגד מדינת הלכה; ליברמן שונא את נתניהו"

    יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני אמר היום (רביעי) בראיון לאתר חדשות רוסי כי הסיבה בגינה הולכים לבחירות היא זעם של ליברמן כלפי נתניהו: "הפעם אנחנו הקרבן"

    גפני צילום: עזרא לנדאו
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שוחח עם אתר החדשות הרוסי 'ניוזרו' והתייחס לקמפיין של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן כנגד החרדים ואמר: "אני אומר את זה באופן חד וברור, שתדעו: אנחנו לא רוצים להקים מדינת הלכה, זה שקר, אנחנו נגד זה".

    גפני אמר בראיון כי "הסיבה שהלכנו לבחירות היא לא בגלל חוק הגיוס, אלא רק בגלל שליברמן שונא את נתניהו ולא רוצה שהוא יהיה ראש ממשלה. ראיתי עשרות פעמים את הזעם בעיניים של ליברמן כלפי נתניהו, הפעם אנחנו היינו הקרבן של הזעם הזה".

    בהמשך דבריו הזכיר גפני כי סיעת "יהדות התורה" קידמה עניינים רבים הנוגעים ליוצאי חבר העמים: "קיבלנו אינספור החלטות חשובות לטובת ציבור דוברי השפה הרוסית בישראל, ליברמן לא עשה לטובתכם שום דבר, האמינו לי, רק דיבורים ודיבורים. כלום".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הכבוד לגפני.
      מישהו צריך לאמר למגזר הרוסי את האמת.. ליברמן משחק בהם עשרות שנים.. הוא מנצל בעיקר את המבוגרים שביניהם בתמימותם ובחוסר הבנה של עברית.
      לחרדים אין שום עניין שתהיה כאן מדינת הלכה זאת המצאה של ליברמן ויאיר לפיד. הם תיככנו את המהלך הזה יחד… שנייהם יכשלו כישלון כואב מאד.. שקרים הסתה ושנאה זה כבר לחצות גבולות.

    2. 2

      לא רק ליברמן מתעב את נתניהו.
      הסיבה לבחירות היא רק בגלל שאתם מוכנים להגן עליו. בית משפט צריך לקבוע אם אשם, כמו כל אזרח אחר. אבל עבור בצע כסף , מוכנים לסגור עיניים.

    3. 1

      ברור לא תהיה מדינת הלכה כי אחרת מי יפרנס אותם?