כך תגיעו לטמפרטורה יציבה ולרמת לחות אחידה

    עפר גדנקן No Comments on כך תגיעו לטמפרטורה יציבה ולרמת לחות אחידה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כולם מכירים את הרגע הראשון בו נכנסים הביתה משהות ארוכה ברחוב החם והלוהט, ומדמיינים את קרירות הבית. בעיצומה של עונת הקיץ – הקרירות הזו לא מגיעה אם אין מזגן שפועל בבית. ואם מזגן, אז כזה שיתן מענה מושלם. למי יש סבלנות להתעסק עם השלט לפי תנודות הטמפרטורה, או לחכות שהבית יתחיל להתקרר?

    בדיוק לשם כך אתם צריכים מזגן עוצמתי של אלקטרה, שיקרר לכם את הבית בזמן הקצר ביותר, ויעניק לכם טמפרטורה יציבה ורמת לחות אחידה. שתוכלו ללחוץ פעם אחת על השלט ולפרוש לשגרת יומכם. מפתיע עד כמה הטכנולוגיה המתקדמת יכולה להיות ידידותית וברורה – טכנולוגיית אינוורטר שהפכה להיות תענוג אמיתי באלפי בתים.

    מומחי 'אלקטרה' מסבירים כי טכנולוגיית אינוורטר שינתה את חוקי המשחק מאז הומצא המזגן. בזכות העוצמה הטכנולוגית, הוא מקרר את הבית בכחצי מזמן של מזגן רגיל. בנוסף, המדחס משנה את התפוקה בהתאם לדרישה שלכם. הוא פועל באופן רצוף, והעוצמה מווסתת באמצעות מערכת חכמה. כשהטמפרטורה מגיעה לרמה שבחרתם, המדחס אינו נכבה אלא ממשיך לעבוד כשהתפוקה שלו יורדת למינימום ושומרת על טמפרטורה יציבה. אין יותר גלי חום וקור וכמובן יש פחות שחיקה של המזגן והרבה פחות צריכת חשמל.

    רוצים עוד יותר? בקיץ המזגן מוריד אוטומטית את רמת הלחות ובחורף הוא מעלה אותה. מחפשים תחושה של רעננות קבועה? אתם יכולים לקבל אותה עם העוצמה והשקט של מזגני 'אלקטרה'. תנו לקיץ שלכם להיות הרבה יותר שמח!

     



    0 תגובות