נתניהו תוקף את האיחוד: "תתעוררו רק שטילים גרעיניים יפלו באירופה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו תוקף את האיחוד: "תתעוררו רק שטילים גרעיניים יפלו באירופה"

    שרת החוץ של האיחוד האירופי התייחסה להפרות ההסכם מצד איראן, לאחר שהודיעה על העשרת אורניום ברמה שמנוגדת להסכם ואמרה: "לא רואים הפרות 'משמעותיות' של ההסכם" | ראה"מ תקף בחריפות ואמר: "ההסכם מזכיר לי את ההסכם הרופס מול הנאצים" | צפו

    ראש הממשלה עם נשיא צרפת בארמון אליזה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, התייחה היום (שני) להתפוררת של הסכם הגרעין בין המעצמות לאיראן, לאחר פרישת ארה"ב מההסכם והעשרת האורניום של אירן בניגוד להסכם ביניהם. מוגריני לא מוכנה להכיר במציאות המזרח תיכונית ואומרת, "ההסכם לא במצב טוב, אבל הוא עדיין חי".

    מוגריני סירבה להעריך עד מתי ההסכם יחזיק מעמד, במיוחד לאור איומי איראן לבטלו: "לא יכולה לומר אם מדובר "בשעותיו האחרונות" של ההסכם".

    שרת החוץ של האיחוד האירופי אמרה: "החברות הנותרות בהסכם לא רואות בהפרות האחרונות של אירן "משמעותיות", ואינן מעוניינות להפעיל את הסעיף שיוביל לביטול ההסכם".

    צילום: פלאש 90

     

    ראש הממשלה הגיב בחריפות לדבריה של שרת החוץ ואמר: "כנראה שיש כאלה באירופה שלא יתעוררו עד שיפלו על אדמת אירופה טילים גרעיניים איראניים. אז זה כבר יהיה מאוחר מדיי. אנחנו בכל מקרה נעשה הכל כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני".

    גם יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיב לדברי שרת החוץ ואמר: "הערב חשוב להזכיר לידידינו באירופה שאיראן היא בעיה עולמית, שמאיימת על שלום העולם. בנושא הזה אין פוליטיקה. ישראל אינה יכולה להרשות לאיראן יכולת גרעינית- וכך גם אתם".



    0 תגובות