מקלב בקריית שמונה: "נפעל להקמת חדר מיון קדמי"

    איתי גדסי No Comments on מקלב בקריית שמונה: "נפעל להקמת חדר מיון קדמי"

    יורד לשטח: ח"כ אורי מקלב סייר בצפון הארץ, במהלך סיורו הוא בעיר קריית שמונה, שם ביקר בכולל האברכים במקום, במדרשיית הנוער ונועד עם הגאון הרב ישראל קירשטיין שליט"א מרבני העיר | לאחר מכן המשיך מקלב לפגישת עבודה עם ראש עיריית נוף הגליל (נצרת עלית) על צרכי הציבור בעיר

    11:58
    16.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הפיזיקאי מודה: "ברמה המדעית זה לא יכול לקרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שביקר ביישובי עוטף עזה בשבוע שעבר יצא ח"כ אורי מקלב לצידה השני של הארץ והגיע לסיור בעיר קריית שמונה, מקלב נועד עם התושבים המקומיים במדרשיה למתחזקים, לאחר מכן נועד עם הגאון הרב  ישראל קירשטיין שליט"א מרבני העיר על ענייני המקום.

    ח"כ מקלב פתח את ביקורו בעיר בביקור בכולל המקומי בראשותו של הרב בצלאל עמוס שליט"א, אליו התלוו צוות לשכתו המורחב יחד עם הרב דב ויסקי רב קהילה ממרביצי התורה בעיר, ומאנשי דגל התורה בעיר.

    לאחר מכן נכנסו ח"כ אורי מקלב ופמלייתו למדרשיית נוער מתחזק בעיר הקיימת מספר שנים תוך שבאחרונה קיימת התפתחות גדולה שם סקרו ראשי המדרשיה את הפעילות במקום תוך שהם מציינים את המסירות של המדריכים במקום כאשר הכל נעשה בהתנדבות מלאה למען הרבות כבוד שמים בעיר.

    20190710_120609(0)

    במפגש עם תושבי העיר קריית שמונה שהתקיים לאחר מכן יחד עם פעיל דגל התורה אליהו לוי סיפר מקלב, כי הוא החל את דרכו הציבורית כאן בעיר קריית שמונה שם הקימו סניף לפניות הציבור והפצת התורה בצפון.

    מקלב עמד על צרכי התושבים וצרכי הדת בעיר והבטיח לסייע ככול יכולתו למען נוער הקירוב בעיר, במפגש המיוחד העלו התושבים את הצורך הגדול בהקמת חדר מיון קדמי אשר ייתן מענה לכל איזור הגליל העליון דבר אשר נחוץ ביותר בעיר אשר מרוחקת מבתי החולים.

    מקלב חתם את ביקורו בעיר במפגש עם הגאון הרב ישראל קירשטיין מהדמויות התורניות בעיר שם עמדו אחר צרכי הדת בעיר וצורך הגדול בהקמת מקוואות חדשים זאת לאור התפתחות התורנית בעיר, כן הציגו את הצורך בהגדלת התקציבים הממשלתיים לבתי הכנסיות והמדרשיות בעיר אשר הם אבן השואבת לתושבי העיר.

    נצרת עלית – נוף הגליל: מקלב הגיע לעיר נוף הגליל אשר שינתה את שמה לאחרונה מנצרת עלית לנוף הגליל, מקלב סייר בשכונה החרדית הר יונה ג' בעיר ונועד עם התושבים המקומיים ושמע אחר הצרכים הקיימים בשכונה המתפתחת, וכן על הצרכים של קהילת "והשיב" המתגוררים במרכז העיר נוף הגליל .

    20190710_121645

    התושבים סקרו בפניו את הצרכים שגדלים מיום ליום במוסדות ציבור כגון חינוך תרבות ובתי כנסת וכן גינות משחקים במיוחד לאור הגידול בסיעתא דשמיא בכמות תושבים באחרונה והצפי לאיכלוסים נוספים בשכונת הר יונה ג' שמצריך התארגנות מתאימה.

    ראש העיר הבטיח לסייע ככל יכולתו למען הציבור החרדי בעיר תוך המשך קיום הקשר מול יו"ר דגל התורה בעיר הרב גרשון ברלין. מקלב הודה לראש העיר על כל שיתוף הפעולה הפורה, ואמר כי אין זו הפעם הראשונה בה הוא מגיע למקום בכדי לחזק את הקהילה וזאת מפני שאנו מאמינים במקום ובטוחים שיצלח, וכבר בעתיד הקרוב נראה גידול משמעותי במספר התושבים החרדים בעיר.

    20190710_122010



    0 תגובות