סמוטריץ': "האיש שלא הפסיק להסית הולך הביתה"

    איתי גדסי 5 Comment on סמוטריץ': "האיש שלא הפסיק להסית הולך הביתה"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב לפיזור מועצת עיריית טבריה והדחתו הצפויה של ראש העיר: "רון קובי ייזכר כקוריוז חולף בהיסטוריה המפוארת של העיר הזו"

    השר סמוטריץ' צילום: נעם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפלת התקציב בטבריה. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב לאי העברת תקציב עיריית טבריה הלילה ופיזור המועצה. "‏האיש שלא הפסיק להסית, לחרחר ריב ומדון בין אוכלוסיות ולהילחם בכל דבר שמריח ריח יהדות ילך כנראה בקרוב הביתה", אמר בהתייחסו לראש העיר רון קובי.

    "שאפו לחברי מועצת העיר טבריה ששמו את טובת העיר, את האחדות ואת היהדות לנגד עיניהם, לא חשבו על עצמם, והצביעו הערב נגד התקציב למרות שבכך הם פיזרו את עצמם, וויתרו על כח והשפעה ‏טבריה ראויה ליותר ובע"ה תקבל הנהגה חדשה, אחראית ומאחדת, שתממש את הפוטנציאל המדהים של העיר הזו, מבלי לזרוע שנאה ומחלוקת", הוסיף.

    סמוטריץ' אמר כי "רון קובי ייזכר כקוריוז חולף בהיסטוריה המפוארת של העיר הזו. כולנו מחויבים להירתם לסייע לה לצאת מהמשבר ולעלות על דרך חדשה".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      שררי שעורך בשבת תהלוכה לכבוד טיבריוס עוכר ישראל
      מדה כנגד מדה שרה רבקה ה רבקה

    2. 3

      רוצים לשכוח ממנו לך הביתה מוטי שלום ולא להתראות

    3. 2

      מנחם-טוב שכך קורה חבל שתושבי טבריה סובלים מגחמותיו של איש אחד שדואג לתקוע סיכים בעינהם של תושבי טבריה דתיים וחילוניים ומסורתיים על חשבון ציבורים שלימים נלחם להאדרת שמו כדי להראות לכולם מי השריף. אני מקווה שהשר דרעי יטפל במהרה בעניין ולא ייתן לסבל התושבים בטבריה להמשך.הלב נצבט לראות רמיסת כבודם של התושבים כי הם שומרי מצוות או מקיימי הלכה בושה למדינה כזאת שנותנת המשך סבל לעיר שלימה השר דרעי תתעורר זה חשוב אתה איש חכם ורגיש ועינייני תודה לך אם הקשבת

    4. 1

      קובי צדיק אחד בטבריה ניסה להחזיר את העיר לימי הזוהר שלה ונכשל כי לא שיתפו איתו פעולה.הפסד שלנו.