נתניהו: "כרגע הצבא היחיד שנלחם באיראן – זה הצבא הישראלי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "כרגע הצבא היחיד שנלחם באיראן – זה הצבא הישראלי"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם חניכי המכללה לביטחון לאומי, ופרש בפניהם את השקפתו על המזרח התיכון, והעל התנגדותו להסכם הגרעין: "היום כולם יכולים לשפוט אם צדקתי בתחזיות שלי לגבי איראן"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין/פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם חניכי המכללה לביטחון לאומי (מב״ל) בפיקודו של אלוף איתי וירוב, בלשכת רה"מ בירושלים.

    ראש הממשלה נתניהו שוחח עם חניכי הקורס על השקפתו המהפכנית ביחס לישראל מול ארצות ערב: "הדבר היחיד שהסכם הגרעין הנורא נתן זה התקרבות חזקה ושוטפת שלנו עם מדינות ערב מרכזיות. איראן אומרת בצורה פשוטה – "אנחנו נשמיד אתכם ונשמיד אתכם קודם כל על ידי נשק גרעיני".

    ראש הממשלה הזכיר את המאבק מול אובמה: "הייתי צריך להיאבק לבד כדי לבלום את הסכם הגרעין. הייתי צריך להיאבק נגד כל המעצמות ונגד נשיא ארה"ב – הלכתי לקונגרס האמריקני".

    רק ישראל נלחמת באיראן אומר נתניהו: "אני חשבתי שההסכם הזה לא רק שיסלול להם את הדרך לארסנל גרעיני, אלא גם ייתן להם מאות מיליארדי דולרים שאותם הם לא ישקיעו באיראן, אלא ישקיעו באימפריה. היום אתם יכולים לשפוט אם צדקנו או לא. אז קודם כל צריך לבלום את זה. כרגע הצבא היחיד בעולם שנלחם באיראן – זה הצבא הישראלי".



    0 תגובות