גנץ: "בליכוד נערכים ליום שאחרי נתניהו"

    איתי גדסי 2 Comment on גנץ: "בליכוד נערכים ליום שאחרי נתניהו"

    מפלגת כחול לבן ערכה כנס פעילים לקראת הבחירות הערב | ח"כ גבי אשכנזי תקף את התנהלות ראש הממשלה: "מה שנתניהו לא עשה ב13 שנים – הוא כבר לא יעשה. הוא כבר לא רואה את אזרחי המדינה הזו"

    בני גנץ הערב צילום: גילי יערי/פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) מפלגת כחול לבן ערכה כנס פעילים לקראת קמפיין הבחירות שייצא אל השטח. יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ אמר בכנס: "כל המערכת מבינה את הצורך בממשלה רחבה ויציבה. בתקופה האחרונה, אנשים שלנו, מדברים גם עם אנשים מתוך הליכוד; אנחנו יודעים שגם הם נערכים ליום שאחרי נתניהו. גם בתוך הליכוד יש קולות שמתנגדים למעשיו של נתניהו. גם הם הפנימו שלביבי אכפת רק מביבי".

    שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון: "יותר ויותר מבינים שנתניהו דואג לעצמו – ואנחנו ב"כחול לבן" באים לשרת את האזרחים. הבחירות האלה הן ביבי או בני – נתניהו או גנץ".

    חבר הכנסת גבי אשכנזי אמר בכנס: "מה שנתניהו לא עשה ב13 שנים – הוא כבר לא יעשה. הוא כבר לא רואה את אזרחי המדינה הזו. הוא רואה רק את עצמו. הוא דואג רק לעצמו. התייצבנו כדי לשמור על המדינה. 120 שנים במצטבר שירתנו את מדינת ישראל. ב17/9 אנחנו נמיר את הממשלה הזו. בממשלה בראשות בני גנץ, ממשלה של אחדות. של הסכמה רחבה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גנץ רב אלוף בצבא טירון ירוק בפוליטיקה ומדיניות חוץ.לפיד ברברן שדרן ללא ניסיון ביטחוני ומדיני .בחרת כחול לבן קיבלת מן הפח אל הפחת.

    2. 1

      ובמפלגה שלך בני נערכים כבר ליום שאחרי ההדחה שלך.