- רדיו קול חי - -

ליברמן בפאניקה: רוברט אילטוב ערק לליכוד וזו רק ההתחלה

הלחץ בישראל ביתנו עולה: לאחר שבסביבת ראש הממשלה פנו לשרה לשעבר מטעם ישראל ביתנו סופה לנדבר, לסייע בקמפיין הליכוד, בתמורה למינוי כשגרירת ישראל ברוסיה, דבר שהכחישו בליכוד. עכשיו רוברט אילטוב מצטרף לקמפיין הליכוד כנגד ישראל ביתנו וזה לא הסוף, נתניהו מעוניין למשוך אליו כמה שיותר אנשים בכירים לשעבר במפלגה שיעבדו על הקמפיין לקהל הרוסי.

בישראל ביתנו חוששים מהבליץ' של נתניהו כנגדם ולקיחת דמויות מפתח במפלגה והעברתם למחנה הליכוד, תוך סיוע בקמפיין שמוביל נתניהו מול ליברמן על קולות העולים מרוסיה. הלחץ ניכר היטב בדמות התגובה ששלחו מישראל ביתנו לניסיונות העברת בכירי המפלגה לשעבר למחנה הליכוד.

תגובת דובר מפלגת ישראל ביתנו: "מחר בשעה 15:00 צפוי נתניהו לפתוח ״יריד תעסוקה״ ברחוב בלפור לשם הוזמנו פליטי מפלגת "ישראל ביתנו".

עוד אמרו במפלגה: "זה שלראש הממשלה, לשר הבטחון ולשר הבריאות יש זמן בין איומי איראן, חמאס וחיזבאללה, להקדיש מזמנו גם ל"איומי" "ישראל ביתנו", מצביע על לחץ במטה הבחירות של הליכוד.

נתניהו מחזר אחרי אנשי "ישראל ביתנו" בהווה ובעבר רק מתוך ידיעה ברורה ש"ישראל ביתנו" היא הגורם היחיד הנהנה מאמון ומתמיכה רחבה ב"רחוב הרוסי".