נתניהו: "בתחומים מסוימים אנחנו מתקדמים מהאו"ם"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו: "בתחומים מסוימים אנחנו מתקדמים מהאו"ם"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג היום את תכניתו לשילוב יעדי האו"ם ואמר: "בנושאים מסוימים אנחנו מתקדמים מיעדי האו"ם ובנושאים אחרים צריך להדביק את הפער"

    נתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לתכנית לשילוב יעדי הפיתוח של האו"ם בעבודת הממשלה. "נביא היום לאישור הממשלה את התוכניות לשילוב מדדי הפיתוח הבר-קיימא של האו"ם בתוכניות העבודה של הממשלה".

    לדבריו: "האו"ם קבע קריטריונים מסוימים בתחומים כמו ניהול המים, חקלאות, בריאות, ביוטכנולוגיה, טיהור שפכים ועוד".

    "בחלק מהמדדים הללו אנחנו מאוד מתקדמים ומקדימים את האו"ם, ובחלק לא, וצריך להדביק את הפער. לפני שנה חשבתי שזה דבר ראוי שמאפשר להצעיד את מדינת ישראל להיות מן המובילות בעולם בתחומים חיוניים. לכן ביקשתי לשלב את זה בתוכנית הממשלה, ושר החוץ והשר להגנת הסביבה לקחו עליהם את המשימה הזאת".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      סליחה, משהוא לא הבנתני .. נתניהו אומר שליפני שנה הוא פקד לשר החוץ של ישראל לטפל במזמים של תשתיות ופתוח איזוריים כדי להשתלב בסטנדרטים של או"ם.
      השאלה שלי: מי היה שר החוץ שלנו ליפני שנה?
      לפי זיכרון שלי זה היה ביבי, וגם היום הוא שר החוץ,שר הביטחון,ושר הבריאות, אולי שחכתי עוד משהו… אז מה, הוא מזכיר לעצמו, שצריכים לפעול
      בתקיפות להתקדמות במזמים לאומיים האתה, שיש בהם בעיות והזנחה. גם האונש הוא יחלק לעצמו?
      המצבהמטורף הזה, שנמשך כבר שנים לא מעטות
      לא גורם לו לפיצול אישיות?

      1. רק ליפני מספר חודשים, לפי זיכרון שלי, נתניהו מינה את ישראל כץ לשר החוץ ואת סמוטריץ לשר התחבורה, וליפני שנה הוא, בנימין נתניהו החזיק בתבקעד שר החוץ וסגניתו הייתה ציפי חוטובלי.

    2. 2

      אלה
      הפעם לא ישראל היא יהיה המטרה תקיפה, אלה ארופה-גוש נטו, כמובן ארה"ב יגיב מיידית ויגרם הרס טוטלי של חיים על הכרור הארץ. תשאלו מימתכוון לתקוף לא בעוד 10 שנים, אלה מחר- מחרתיים?!
      בעכוות הסנקציות החדשות נגד צמרת שלטון של פוטין ונגדו אישית הגיב דיקטטור רוסי, שייש להם נשק גרעני בכמויות מוכנים לפעולה מיידית, שהם לא יהססו לתקוף את מערב אם הסנקציות האלו יפעלו .
      על השאלה האם הוא ער לעובדה שזה יגרום גם ל הרס טוטלי גם של רוסיה קודם כול
      פוטין ענה כך:" אם אנחנו לא נהיה אנחנו לא צרכים עולם בלי רוסיה, שימחק כולו"
      זה אומרים לתקשורת ביינלאומית את כול בעלי תבקידים בממשלתו: שר בטחון, שר החוץ, ראוש ממשלה ראשי מיפלגות בדומה וכמובן תיקשורת
      המגוייסת.
      וביבי ממשיך עם הפחדות שלו נגד פצצות אטום לא קיימות של איראנים, שביכלל לא מתכוונים להתאבד ביכלל תקיפה של ישראל, שזה קלף לחץ שלהם נגד סנקציות , אבל הם לא מטורפים כמה פוטין, שמחזיק כבר היום אצבע על הכפטור האדום.
      אומרים ,תגידו מי החברים שלהם ונבין מי אתם.
      ומי חברים של פוטין בממשלה שלנו חוץ מיביבי?
      זה ליברמן, אלקין, אילטוב, ועוד כמה וכמה עשרי ישראל כמה לוויב ועוד.
      אבל ביבי לא מזכיר את הנוסה אפילו. השלשית "חברים" טראמפ, פוטין ונתניהו" התפרקה, טראמפ ניתק קשר עם פוטין והתנאר מימנו כמה צרעת.
      ומה עם ביבי? "החברות" נשמרת? אגב, שיטראמפ נבחר בממשלה ופרלמנט רוסי פתחו בקבוקי שמפניה, כמה בימין אצליינו. ושם לא מקחישים, שיסיועה לו להיבחר ומפתיחים גם לעזור לו הפעם, רק בפגישה האחרונה ביקש טראמם מיפוטין לא להיתרב בביחירות ב2020, רק ספק שיפוטין בכלל ישאר שליט עוד שנה.
      אבל זה לא כול כך חשיב! אבל ישאר ביכלל חיים על כדור הארץ בעוד שנה, או רק ג"וקים, אומרים שרק הם יסרדו את אסון גרעני ?!!!!