דרעי: "אני לא מזגזג – יש לנו שותפות יוצאת מן הכלל עם נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on דרעי: "אני לא מזגזג – יש לנו שותפות יוצאת מן הכלל עם נתניהו"

    שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' על ההסכם שהוביל מול ממשלת אוקראינה להקל על הטסים לאומן, "צריך לזכור שמי שבא עם כרטיס רק להלוך יוצר לו בעיות" | על סיעת ש"ס בר"ג: "מה שיש בר"ג זה פסיק ממה שקורה בת"א וחיפה" | ועל השותפות עם נתניהו: "הוא הלך לבחירות בגלל שהוא לא נכנע לליברמן" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על מצוקת הטסים לאומן והבעיות בהם הם נתקלים בשדה התעופה האוקראיני וההסכם שהוביל מול הממשל באוקראינה. ההתנהלות של סיעת ש"ס העיר רמת גן. והיחסים השקטים שמנהלים חרדים מול כחול לבן, "אני לא אוהב את כל הזיג זג הזה. יש לנו שותפות יוצאת מן הכלל עם נתניהו. ראש הממשלה הלך לבחירות בגלל שלא נכנע לליברמן".

    דרעי התייחס להישארות סיעת ש"ס בר"ג בקואליציה למרות ההחלטה על חילולי השבת: "יש ברמת גן יש לנו נציג שהלך עם ראש העיר, ליהדות התורה אין נציגות והבית היהודי הלכו עם האופוזיציה. מה שקרה זה שהרב יוסף ניסן שהוא המורה הרוחני מלווה את כל הצעד"

    עוד סיפר דרעי: "הוא היה בישיבת המועצה והביע את מחאתו וזעם על חילולי השבת. הוא עלה אמש למרן ראש הישיבה. כרגע יש לראש העיר קואליציה רחבה בלעדינו. יש המון הישגים לנציגים שלנו במגוון נושאי דת ושמירת הסטטוס קוו".

    ההחלטה היא של מרן ראש הישיבה אומר דרעי בפסקנות: "ראש הישיבה אמר בגלל שזה לא סוגייה מקומית וזה פסיק ממה שקורה בתל אביב גם לחיפה ולעוד מקומות. לכן נדון מה ההפסד ומה השכר. אנחנו לא יצאנו מהקואליציה על עבודות רכבת ישראל. יש תמיד הפסד ורווח. ולכן אנחנו נדון על הסוגייא ברוחב על הכל".

    בריאיון התייחס דרעי להישג שלו להביא הסכם מול הנשיא האוקראיני שיקל על מצוקת הטסים לאומן. השר דרעי הסביר את הבעיות שנוצרו מול אוקראניה: "להם אין צורך בויזה לישראל כמו שלנו אין צורך, אבל הם ניצלו את העניין ונכנסו לכאן בכמויות גדולות בשביל לעבוד ולא חזרו לארץ. לכן אנחנו בדקנו כל אחד שנכנס".

    עוד הוסיף השר דרעי: "בתגובה הם עשו לנו את אותו הדבר בכוונה והחזירו סתם אנשים חזרה לארץ כעין נקמה. אני ניסיתי להגיע להבנות ובגלל שהם היו בתקופת בחירות היה קשה להגיע להסכם. אני ריציתי להגיע להסכם לפני ראש השנה".

     



    0 תגובות