היועמ"ש מבקש מבג"צ לאסור פרסום תמלילי שיחות מוזס-נתניהו

    איתי גדסי No Comments on היועמ"ש מבקש מבג"צ לאסור פרסום תמלילי שיחות מוזס-נתניהו

    בתגובה מקדמית לעתירה שהוגשה, ובה מתבקש היועמ"ש לפרסם את תמלילי השיחות בין ראש הממשלה נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, השיב היועמ"ש כי הוא מבקש לדחות את העתירה ולא לאפשר פרסום התמלילים. "אין מקום לפירוט רחב יותר של נושאים ראייתיים שעשויים לעמוד במוקדו של הליך פלילי שטרם החל"

    מנדלבליט צילום: צילום: ליאב פלד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ המשפטי לממשלה הגיש היום לבג"ץ תגובה מקדמית לעתירה בה הוא מתבקש למסור ולפרסם בציבור את תמליל השיחות בין ראש הממשלה לבין המו"ל ובעל השליטה ב"ידיעות אחרונות", ארנון מוזס, המהווים חלק מחומרי החקירה בתיק 2000.

    בתגובה נאמר, כי "דין העתירה להידחות על הסף בהיעדר כל עילה להתערבות שיפוטית וכי לא התקיים כל שינוי נסיבות מאז דחה בג"ץ לפני כשנה עתירה בה ביקשו העותרים סעד זהה. בפסק הדין נקבע כי בטרם הגשת כתב אישום אין לאיש זכות מוקנית בדין לעיון בחומרי החקירה והדבר נתון לשיקול דעת גורמי החקירה.

    עוד נאמר, כי "אמנם בינתיים הסתיימה החקירה אולם עדיין קיים טעם במניעת פרסום תמלילי השיחות משיקולים של מניעת פגיעה אפשרית בחקירה גם לאחר סיומה, או בהליך הפלילי שעשוי לנבוע ממנה".

    עוד צוין בתגובה, כי מאז ההליך הקודם פורסם כתב החשדות ובמסגרתו פירטו רשויות התביעה עובדות עיקריות שעלו מן השיחות שפרסומן מבוקש, כך שהן חשופות וגלויות לעיני הציבור.



    0 תגובות