נתניהו תקף את ליברמן: "הרבה דיבורים – אפס מעשים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו תקף את ליברמן: "הרבה דיבורים – אפס מעשים"

    לראשונה מאז תחילת קמפיין הבחירות של "ישראל ביתנו", ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את חבר הכנסת אביגדור ליברמן ואמר: "לא עשו כלום – לקחנו את זה לידיים שלנו"

    צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך מאות יחידות דיור מוגן לניצולי שואה ועולים חדשים וותיקים באשקלון ותקף את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן: "אנחנו עושים מהפיכה בדיור הציבורי לעולים, בכל רחבי הארץ. כל השנים על דיור מוגן? דיברו. "מילה". "מילה זה רק מילה", זה לא מעשה. אני החלטתי לעשות מעשה. תמיד אמרו "מישהו אחר יעשה את זה", "מפלגה אחרת תעשה את זה" – לא עשו כלום. אז לקחנו את זה לידיים שלנו".

    נתניהו אמר: "עכשיו אני לוקח את זה באופן אישי. גם לקחת את בעיית הדיור המוגן בכל רחבי הארץ, והדבר השני לגמור את בעיית הפנסיות. ייעדנו עכשיו סכום ענק שהיה צריך כבר לבוא. אם לא היו גוררים אותנו לבחירות, הליכוד כבר היה מעביר את זה. אני לוקח התחייבות אישית גם לטפל בפנסיות וגם לטפל בדיור. הגיע הזמן לפתור את זה ואנחנו נפתור את זה".

    נתניהו הוסיף ואמר: "במשך שנים, ביחס לעולים מברית המועצות, הייתה מדיניות של הרבה דיבורים ואפס מעשים. שינינו את זה. מה שאתם רואים זו מהפכה בדיור הציבורי – זה אלפי יחידות דיור, כרגע 1,000 עוד מעט 3,000, יחידות חדישות, בניינים חדישים עם כל השירותים הנדרשים. הרוב המכריע של מי שיאכלס את זה אלה עולים חדשים, יהיו כמובן גם ניצולי שואה. במקום לדבר על הפתרונות – הבאנו את הפתרונות. אנחנו עושים ונעשה עוד הרבה יותר למען העולים".



    0 תגובות