- רדיו קול חי - -

האדמו"ר מויז'ניץ בבית יו"ר החברה למימוש

ביקור נדיר התקיים בשבוע שעבר בביתו של יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות, הרב שמאי שזירי בבני ברק, עת הגיע כבוד קדושת האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, לברך ולחזק את הרב שזירי בתמיכתו בארגון 'וזכנו' של נשות ויז'ניץ.

את הביקור הנכבד כיבדו בנוכחותם בן כבוד קדושת האדמו"ר שליט"א, הרה"צ יצחק ישעיהו הגר, וכן הרב ישעיהו יעקב ורטהיימר, מנכ"ל איגוד מוסדות ויז'ניץ, שהיו שותפים וליוו את המהלך מול הארגון.

ארגון 'וזכנו' שהוקם בנשיאותה של הרבנית מויז'ניץ תחי' ובברכתו של האדמו"ר שליט"א מגבש את נשות חסידות ויז'ניץ בארץ ובעולם, מפיק כינוסים ומעמדי התחזקות ,וכן מסייע ומגיש עזרה בתחומים רבים.

לרב שזירי קשרים עמוקים וותיקים בחסידות ויז'ניץ וזו אינה הפעם הראשונה שבה הוא מסייע לארגונים בחסידות.

התמיכה שהארגון החשוב מקבל מהרב שזירי תוביל להרחבת פעילותו במישורים רבים. שורה ארוכה של התכנסויות ודיונים התקיימו בהשתתפות הרבנית תחי', באשר לצורכי הארגון והחזון שלו, שכעת יוכלו להתממש בזכות תמיכה זו שתמשיך להתקבל.

הרב שזירי פועל גדולות ונצורות עבור הציבור החרדי בנושאי רפואה ורווחה. מאחוריו ניסיון מפואר של ניהול מוסדות חינוך ובתי חולים ועתה יתרום מניסיונו זה למען קידום ארגון 'וזכנו'.

הביקור שהתקיים סביב שולחן ערוך העלה על נס את פעילותו הענפה של ארגון 'וזכנו'. האדמו"ר שליט"א אשר הארגון קרוב לליבו הפליג בחשיבותו והזכיר, כי שמו המגיע מתוך זמירות השבת מעיד על חשיבותו, הדומה לחשיבות חיזוק השבת והחסידות שהיא בסיסו של העם היהודי. עם סיום דברים אילו המשתתפים נסחפו בשירה אדירה של 'וזכנו לקבל שבתות'.

האדמו"ר בירך את הרב שמאי שזירי על הירתמותו למען ארגון 'וזכנו', על חלקו בזכויות הרבות העומדות לארגון מפעולותיו ועל עמידתו לימין אלפי משפחות אשר מתמודדות עם מצוקה רפואית.