- רדיו קול חי - -

נציג ש"ס על ההישארות בקואליציה: "לא צריך לעשות מזה סיפור"

צילום: פלאש 90

עו"ד זוהר ישרים נציג ש"ס בעיריית רמת גן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ניסה להסביר את הישארות המפלגה בקואליציה של ראש העיר, למרות העברת ההחלטה להקים מערך תחבורה ציבורית בשבת לראשונה בתולדות העיר: "ההחלטה להישאר בקואליציה היא היא בהסכמה של כלל חברי סיעת ש"ס".

עו"ד ישרים ניסה להסביר את ההחלטה שעוררה סערה רבה על הישארותם בקואליציה: "יש לנו רב מקומי, ואנחנו כפופים לו. יש פה עוד שיקולים חוץ מהשבת, ולכן אנחנו בקואליציה למרות הכאב הנורא".

יו"ר ש"ס ברמת גן עו"ד זוהר ישרים [1]
יו"ר ש"ס ברמת גן עו"ד זוהר ישרים

צילום מתוך הפייסבוק

נציג ש"ס בעיר החמיא לפעילותו של ראש העיר ואמר: "יש לנו ראש עיר שקם מהבוקר עד הערב ועובד גם לציבור הדתי והחילוני. הוא מנסה לתת מענה לכולם. מצד שני פגעו לנו בערך השבת שהוא יקר מכל ולכן יש כאן דילמה. מי שמקבל את ההחלטה זה הרב יוסף ניסן אני מניח שהוא מתייעץ עם מי שהוא רואה לנכון".

על ההחלטה התורנית להישאר בקואליציה אומר עו"ד ישרים: "לא צריכים להיות כל כך דרמטיים. אני מסכים עם הכאב הגדול. אני חבר מועצת העיר שכל עבודתי היא בהתנדבות ועדיין אני עונה על השאלות כהווייתם. יש לנו  פה באמת צורך להסתכל בצורה נינוחה. נגיד ויצאנו מהקואליציה מי יהיה על בתי המדרשיות, מה יהיה על המקוואות. לא צריך לעשות כזה סיפור מהעניין". עוד ציין נציג ש"ס: "יש את הרב המקומי. אני מעולם לא פגשתי את אריה דרעי ורבני המועצת".