עריקאת: "בהשוואה לשגריר פרידמן, ראה"מ נתניהו הוא איש שמאל"

    אריאל שרפר No Comments on עריקאת: "בהשוואה לשגריר פרידמן, ראה"מ נתניהו הוא איש שמאל"

    סאיב עריקאת מנסה להצדיק את הסרבנות המתמדת של הרש"פ, לתהליך שלום מול ישראל. בראיון מיוחד הוא אומר: "כיום מכתיב השגריר דיוויד פרידמן את העמדות הימניות ביותר בישראל"

    סאיב עריקאת צילום: מתוך ויקיפדיה
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשות הפלסטינית מנסה להצדיק את הסרבנות האוטומטית שלהם לכל תהליך שלום ובפרט לעסקת המאה שמוביל הנשיא טראמפ בגיבוי מדינות ערב שמואסות בהתנהגות של הרש"פ, בשל כך שולחים ברשות את הבכירי לספר כי הממשל האמריקני, הוא לא פחות מימין משיחי שלפעמים עולה על הממשלה בישראל. זה רוח הדברים שנשמע בראיון מיוחד ועמוס כותרות של בכיר הרשות סאיב עריקאת לסוכנות הידיעות TPS.

    בריאיון תוקף סאיב עריקאת בחריפות את הממשל בארה"ב ואומר כי הוא גורר את ישראל ימינה: "הרשות הפלסטינית לא תוכל לחדש את המגעים עם ארה"ב, כל עוד פרידמן בתפקידו"; "הרשות תוסיף לחתור לפתרון 2 המדינות ולשרוד את הממשל בארה"ב".

    "יש להבין שהמצב הפוליטי בישראל השתנה לחלוטין וכיום מכתיב דיוויד פרידמן את העמדות הימניות ביותר בישראל. בהשוואה אליו נתניהו הוא איש שמאל", אומר מי שעומד כבר שנים בראש מחלקת המו"מ של אש"פ.

    לצד עוינות גורמי הממשל בארה"ב, גורמי ביטחון חוששים מקריסת הרשות ובודקים דרכים לסיוע. "הקיצוץ בסיוע אמריקאי לבתי חולים, לאונר"א ולרשות הפלסטינית בכלל, יוצר ואקום" אומר עריקאת ומזהיר, כי לתוכו יישאבו כוחות קיצוניים "והדבר יתפוצץ בפרצופו של פרידמן" – הוא מסכם.



    0 תגובות