בזכות הוואטסאפ: שומר בית הספר סיים מסכת • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on בזכות הוואטסאפ: שומר בית הספר סיים מסכת • האזינו

    בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם מנהלי קבוצות וואסטפ שונים ביניהם הרב נפתלי וסרמן ששולח מידי יום לאלפי אנשים את שיעור 'הדף היומי' לשידור גם צורף הרב אלימלך גרטנר מיוהנסבורג שגם הוא עוסק בתחום הפצת השיעורים • האזינו

    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם כל מיני מנהלי קבוצות וואטסאפ של חסד ושיעורי תורה ביניהם הרב נפתלי וסרמן ששולח את שיעור הדף היומי בוואסטאפ בכל יום ל-15 אלף מנויים.

    והנה המספרים: בעברית 42 קבוצות, באנגלית 18 קבוצות, בצרפתית 11 קבוצות, באידיש 6 קבוצות ובספרדית 8 קבוצות סה"כ כמעט 12,000 מנויים יומיים, וגם באיראן ישנם שתי קבוצות שמקבלות את הדף היומי בפרסית.

    בשבוע שעבר כשנפל הוואטסאפ קיבל הרב וסרמן עשרות הודעות מאנשים מה קורה עם הדף, הרב וסרמן סיפר גם על שומר בית ספר שבזכות הוואטסאפ סיים מסכת.

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עכשו שמעתי בתכנית שלכם שדברו על זה ששכנים לא אומרים שלום.אני רגה ברחוב בגנו כמעט 20 שנים .ואין לא אומרים שלום.לא בקר טוב ולא כלום.וזה פנים שרואים כל יום .חוץ משכנים בודדים מהבנין .
      אם תמשיכו לדבר על זה ברדיו שלכם אולי זה יעזור.
      היתי הולכת לבית כנסת באיזור .אין קרח חזק לא מתפשר.עד שעברתי לבית כנסת באיזור יותר רחוק.אבל שם לפחות אומרים שבת שלום וכו.