מחאת יוצאי אתיופיה: קומץ פורעי חוק הניחו סלעים על פסי הרכבת

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on מחאת יוצאי אתיופיה: קומץ פורעי חוק הניחו סלעים על פסי הרכבת

    כמעט אסון: מפגינים מוסתים הנמנים על בני העדה האתיופית הניחו אבנים על מסילת הרכבת בבית שמש. קצין משטרה: "נמנע אסון"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) אסון כבד נמנע ברגע האחרון בעיר בית שמש, בזכות עירנותו של אזרח תושב העיר שזיהה מספר חוליגנים מבני הקהילה האתיופית, מניחים סלעים על מסילות הרכבת העוברות בעיר בסמוך למתחם 'הביג' כך מפרסם חדשות 0404.

    כוחות משטרה שהוקפצו לזירת האירוע, הבחינו בסלעים המונחים על פסי הרכבת ופעלו להסירם טרם יתרחש אסון. קצין משטרה אמר על האירוע: "זה הרבה מעבר לחציית קו אדום – נמנע כאן אסון".

    ההפגנות של בני העדה החלו לחזור, בעיר בית שמש בסמוך להתהקלות המפגינים החל לבעור שדה קוצים. במשטרה חושדים כי מספר מפגינים הציתו את האש והם נעצרו לחקירה.

    כמו כן, בעיר גדרה מספר מפגינים רעולי פנים השליכו אבנים לעבר הרמזורים בכביש במטרה להשחיתם. שוטרים שהגיעו לזירת האירוע עצרו את המתפרעים והם הועברו לחקירת משטרה.

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כמה אנשים רוצים להרוג המסכנים זה פשע

    2. 2

      גם הספרדים סבלנו מאפיות ומגזענות אך לא סכנות חיי אדם או ציערנו כמו מה שעשיתם ועוד חבלות ועם השוטר אין מקומו במשטרה עכב אלימות אז אתם צריכים לחזור לאתיופיה עכב אלימות אל תשחקו אותה תמימים או מתורבתים

    3. 1

      אתיופים, תניחו לנו כבר. המשחקים שלכם יביאו אסון. תרדו מהעץ הגבוה. נמאסתם! אם פעם לא תיהיו בצד שלנו, ולא נהיה בצד שלכם. עצם אתם ואנחנו, זה ממחיש את כל השוני. את האמת צריך לאומר!!