זה כבר לא בחירות: כך הופך ח"כ בכנסת ישראל לאוטו אנטישמי

    דוד פיינגולד No Comments on זה כבר לא בחירות: כך הופך ח"כ בכנסת ישראל לאוטו אנטישמי

    נראה שב"ישראל ביתנו" שכחו מהם כללים של קמפיין מכובד ובאמצעות ראיונות אגרסיביים הם נצפים מפזרים לכל עבר אמירות שבהחלפת המילה "חרדי" ב"יהודי" לא היו מביישים אנטישמיים עם רזומה לא קטן

    אלי אבידר צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    11:44
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on הערשי ויינברגר ונפתלי שניצלער בקליפ מרגש לזכרו של הזמר החסידי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אוטו אנטישמיות היא הגדרה ליהודי המפיץ מסרים אנטישמיים. חבר הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו) התבטא במהלך סוף השבוע האחרון באופן מעורר סלידה רבה. "יש בישראל 300,000 עובדי הייטק ומדעי החיים שהם סוחבים את הכלכלה הישראלית על הכתפיים שלהם", אמר, "הם אלה שגם הולכים לצבא, גם עושים מילואים וגם משלמים מסים והמדינה הזאת, כשיש לך מצד אחד את גפני על השיבר ואף אחד לא יכול להזיז שקל במדינה בלי שגפני מאשר זאת ומצד שני יש את המפלגות החרדיות שלא מאפשרות, אז איך סוגרים בור של 22 מיליארד שקל גירעון. אומרים נעלה את המס על הרכבים ההיברידים".

    ואם לא הספיקו התיאורים על "שליטת" החרדים בתקציבי המדינה, כאן אבידר מבקש לפרט יותר: "מי נוסע על רכבים היברידיים? יוסף זוכמיר מבני ברק או החבר'ה מה-300,000 של האנשי הייטק. אז מה הם יעשו? הם יטילו מסים על 300,000 האנשים שמחזיקים את הכלכלה שלנו על הכתפיים כדי לתת ביד שניה כסף למי שלא משלם מסים", אומר תוך שהוא יותר מרומז כי מדובר בחרדים שמקבלים את הכסף על חשבון ההייטקיסטים.

    הדברים מעלים תהיות באשר לקוד אתי שמתבקש בעת הזו במיוחד כשבסיעת "ישראל ביתנו" החליטו לצאת למסע השמצה כוחני ופופוליסטי, נטול נתונים, כנגד הציבור החרדי שומר המצוות.



    0 תגובות