גניבת מים בהר חברון: "דורשים ענישה"

    איתי גדסי No Comments on גניבת מים בהר חברון: "דורשים ענישה"

    היום שוב גילו תושבי הר חברון כי אין מים בברזים. הסיבה? גניבת מים שיטתית המתרחשת כבר זמן רב | ראש המועצה: "הגניבות נמשכות והתושבים נפגעים, אנו דורשים אכיפה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם הבוקר התעוררו תושבי מעלה חבר שבהר חברון ללא מים זו הפעם השלישית בתוך שבועיים, בגלל גניבת מים של פלסטינים מהאיזור, התופעה שמאפיינת את תקופת הקיץ באזור והשנה עם תחילת הקיץ בתדירות גבוה ביישובי הר חברון, כשבעים משפחות ובתוכם מאות ילדים נאלצים להתארגן בבקרים ללא מים בימי הקיץ והחופש הגדול, יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון: " אני לא מוכן שבמדינת ישראל שנת 2019 מאות ילדים בחופש גדול במספר יישובים יחיו ללא מים בגלל גניבת מים, חברת מקורות ורשות המים וגם הצבא רתומים לסייע במשבר, אך הגניבות נמשכות והתושבים נפגעים, אנו דורשים אכיפה נוספת והחמרת הענישה לגנבים."

    המציאות ללא מים כבר הופכת לשגרה בישובי המועצה בהר חברון, הפלסטינים שנמצאים באיזור גונבים אותם, ורק בחודש האחרון מאות משפחות ביישובים מעון, חוות מעון, אביגיל, ומעלה חבר נאלצו להעביר שעות ללא מים או תחת משטר מים קפדני. המשמעות בימי הקיץ היא משפחות עם ילדים קטנים וקייטנות הפועלות בישוב מתנהלים משעות הבוקר המוקדמות ללא מים בברזים.

    יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון: "אני לא מוכן שבמדינת ישראל שנת 2019 מאות ילדים בחופש גדול במספר יישובים יחיו ללא מים בגלל גניבת מים, חברת מקורות ורשות המים וגם הצבא רתומים לסייע במשבר, אך הגניבות נמשכות והתושבים נפגעים, אנו דורשים אכיפה נוספת והחמרת הענישה לגנבים".

    רחלי הורביץ מנהלת היישוב מעלה חבר סיפרה: "כבר בוקר שלישי בשבועיים האחרונים שאנו נאלצים לשטוף פנים ולצחצח שיניים עם בקבוקים, אין אפשרות למקלחות ולשירותים ואנו רק בתחילת הקיץ לא יודעים מה עוד צפוי לנו. התושבים לא מוכנים להתרגל למציאות בה הערבים מחבלים וגונבים מים להשקות שדות במקומות לא חוקיים, ואנו נשארים ללא מים לשתיה".



    0 תגובות