אל על זכתה במעמד פלטינה פלוס בדירוג מעלה 2019

    עפר גדנקן No Comments on אל על זכתה במעמד פלטינה פלוס בדירוג מעלה 2019

    אל על דורגה במקום הראשון מקרב החברות הציבוריות בענף התשתיות, אנרגיה ותחבורה

    אילוסטרציה צילום: יח"צ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל על זכתה במעמד פלטינה פלוס, המעמד הגבוה ביותר, ברשימת דירוג מעלה לשנת 2019. זו השנה השניה ברציפות בה אל על זוכה במעמד הגבוה ביותר במדד האחריות החברתית, כאשר היא החברה היחידה מקרב החברות הציבוריות בענף התשתיות, אנרגיה ותחבורה שזכתה במעמד פלטינה פלוס ומדורגת כגבוהה ביותר, עם ציון 94 כללי. כמו כן אל על היא היחידה מענף התעופה שמופיעה בדירוג מעלה.

    "דירוג מעלה", בוחן ומודד את פעילותן של חברות מובילות במשק בתחומי ליבה במסגרת העשייה אשר כוללים, בין היתר: אתיקה ושקיפות, יחסי עבודה, גיוון והכלה, איכות סביבה, התנדבות, תרומה לקהילה, ממשל תאגידי, נגישות, אחריות ברכש ועוד.

    י. גריסרו, סמנכ"לית חטיבת משאבי אנוש ומינהל באל על, ייצגה את החברה בטקס חשיפת הדירוג, שהתקיים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב וציינה כי "אנו שמחים וגאים על הזכייה במעמד פלטינה פלוס, זו השנה ה-2 ברציפות.
    הדירוג הגבוה לו זכינו, מעיד במידה רבה על החשיבות שהחברה מקדישה לתחום האחריות התאגידית והפעילות למען הקהילה."

    דירוג מעלה, שנוסד בשנת 2003, משמש כיום כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל. הציון הגבוה בו זכתה אל על, מדגיש את החשיבות הרבה שהחברה מקדישה לקשריה עם הלקוחות, העובדים והספקים, בדגש על אתיקה והתנדבות בקהילה, באופן קבוע ולאורך כל השנה.



    0 תגובות