חלוקת תארים למאות בוגרי הקמפוסים החרדיים

    עפר גדנקן No Comments on חלוקת תארים למאות בוגרי הקמפוסים החרדיים

    טקסי חלוקת תארים אקדמיים למאות בוגרי ובוגרות הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר התקיימו טקסי חלוקת תארים לבוגרי הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו. מאות בוגרים ובוגרות קיבלו את תעודות התארים האקדמיים במשפטים, במנהל עסקים בהתמחויות השונות ובמקצועות הבריאות.

    הטקסים התקיימו במשכן לאמנויות הבמה באשדוד והשתתפו בהם חברי כנסת ואישי ציבור, עיתונאים, בני משפחות הסטודנטים, יושב ראש הקמפוסים החרדיים הרב יחזקאל פוגל ובכירי הסגל של הקריה האקדמית אונו ביניהם ד"ר חיים זיכרמן – מנהל אקדמי של הקמפוסים החרדיים, פרופ' יובל אלבשן- דיקן הפקולטה למשפטים ועוד.

    אורחת הכבוד, חברת הכנסת עומר ינקלביץ שהיא גם בוגרת הקמפוס החרדי של אונו, הודתה לקריה האקדמית אונו וציינה את תרומתו הרבה של הקמפוס החרדי, שסלל את תחילת דרכה להתקדמות והוא זה שהכין אותה להשתלב בעבודתה בצורה מיטבית. היא הוסיפה ודיברה על הצורך והמענה שיש לתת ללימודים אקדמיים בהפרדה מלאה ועל התועלת הרבה הנובעת מכך.

    אורח הכבוד, חבר הכנסת הרב משה ארבל שגם הוא בוגר הקמפוס החרדי אונו, הזכיר גם הוא בדבריו את הצורך בלימודים אקדמיים בהפרדה והבטיח  להילחם על כך שהציבור החרדי יקבל את התנאים המתאימים לו בכל המסגרות הציבוריות, כולל בלימודים האקדמאים.

    אורח הכבוד שר החינוך, חה"כ רפי פרץ, הזכיר את 'תכנית המאה' של נשיא ארה"ב ואמר כי מבחינתו, קרוב ל-800 בוגרים של הקמפוס החרדי אונו – זו תכנית המאה! כאשר רואים אנשים חרדים שמשתלבים בעבודה מכובדת במשק הישראלי כמשפטנים, עורכי דין, רואי חשבון, אנשי חינוך ועוד, זו ללא ספק, הצלחה גדולה.

    אלפי בוגרים ובוגרות חרדים של הקמפוסים החרדיים באונו כבר יצאו לשוק העבודה בשנים האחרונות  והשתלבו עד כה כרואי חשבון, עורכי דין, משפטנים, מנהלי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי מוסדות חינוך, עובדים עם נוער בסיכון, מרפאות בעיסוק, קלינאיות תקשורת ועוד. בימים אלו מתחילה המכינה לגברים שהמשתלבים בה יוכלו להתחיל את לימודיהם לתואר כבר בתחילת השנה הקרובה – אחרי החגים. ההרשמה למסלולי הגברים והנשים בעיצומה. זה הזמן להצטרף. לפרטים מלאים ניתן ליצור קשר עם נציגי הקריה האקדמית אונו במספר טלפון   072-223-7551



    0 תגובות