לראשונה: בית חולים ישראלי זכה בהצטיינות יתרה בתו תקן בינ"ל

    עפר גדנקן No Comments on לראשונה: בית חולים ישראלי זכה בהצטיינות יתרה בתו תקן בינ"ל

    המרכז הרפואי שיבא זכה בהצטיינות יתרה באקרדיטציה – תו התקן הבינלאומי לבתי חולים

    אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא בכל יום זה קורה: המרכז הרפואי שיבא הוא הראשון מבין בתי החולים הממשלתיים הגדולים בישראל שנבחן  באקרדיטציה במהדורה השישית והמחמירה של הארגון הבינלאומי JCI   ועבר אותה בהצטיינות יתירה. ציון זה מצטרף לדירוג שיבא – תל השומר בין עשרת בתי החולים הטובים בעולם במגזין פורבס הבינלאומי ולציוני שבח נוספים שמציבים את שיבא כמרכז רפואי אקדמי מצטיין והמוביל בארץ.

    הליך האקרדיטציה – ההסמכה נעשה ע"י גוף חיצוני, ה-JCI= Joint Commission International,-  – שהוא היחידה הבין לאומית של ה- Joint Commission שהיא הגדולה מבין החברות האמריקניות המבצעות הליכי אקרדיטציה בארה"ב.

    במהלך האקרדיטציה נבחן המרכז הרפואי במשך שבוע על פרמטרים רבים בנושאים של איכות, בטיחות המטופל וזכויותיו, ע"י צוות של סוקרים מומחים שנמצא בשטח ובודק וסוקר בין היתר את רמת הפרוטוקולים הטיפוליים, רמת הטיפול הקליני, הנהלים בנושא זיהוי המטופל, העברת מידע בין מטפלים, מתן תרופות בסיכון, מידת שביעות רצון המטופלים, פרוייקטים של איכות בתוך המערכת, אופן מדידתם והתערבות בשעת הצורך ועוד,  גם עובדי המרכז הרפואי וההכשרה שלהם נבדקת,  החל מהמנכ"ל ועד עובדי הנקיון. כל אחד, כל דבר.

    "זו זכות של  ממש להיות חלק ממקום כזה בו כולנו, כל הצוות הרפואי, הסיעודי, מקצועות הבריאות, צוותי הלוגיסטיקה והאדמיניסטרציה פועלים מתוך תחושת שליחות אמיתית". אומר ד"ר עמיר גרינברג – סגן מנהל המרכז הרפואי להפעלה ומנהל מערך הסיעוד.  "התוצאות של האקרדיטציה ושל דירוג שיבא בין עשרת בתי החולים הטובים בעולם וכל שאר הציונים הגבוהים שאנחנו מקבלים כל הזמן הם רק עוד הוכחה לכך שאצלנו בשיבא עובדים עם כל הלב והנשמה ומתוך תחושת שליחות אמיתית תוך התייחסות רפואית מקצועית וגם– אנושית!

    כחלק מהתפיסה הארגונית מקדיש המרכז הרפואי שיבא משאבים רבים כדי להנגיש הטיפול הטוב ביותר לכלל האוכלוסיות והמגזרים בישראל כמו המהפכה שבוצעה לטובת ציבור שומרי המצוות באגף הנשים והיולדות, במסגרתה ישנה אפשרות כיום לאוכל כשר למהדרין, לאווירת שבת כהלכתה ולמענה הלכתי המוטמע בתוך המערכת. בע"ה המהפכה ממשיכה ותתרחב באופן הדרגתי גם למחלקות נוספות".



    0 תגובות