- רדיו קול חי - -

מסעדה חדשה בהרצליה: מנות שף מהמטבח האיטלקי והים תיכוני

טרנד המסעדות הממוקמות בתוך בתי מלון הולך ותופס תאוצה. בשנים האחרונות נחנכו לא מעט מסעדות הפועלות בתוך המתחם אך משרתות בעיקר את הקהל החיצוני שרוצה באווירת בית מלון עם ההדר הספון לו וגם מסעדה טובה.

וכך, בימים אלו התחילה את פעילותה מסעדת Como החדשה הממוקמת במלון NYX הרצליה החדש, מלון עסקים היושב על התפר שבין הים ללב מתחם העסקים של הרצליה פיתוח.

מסעדת Como הינה בראסרי שף שמתהדר במגוון מנות דגים ועוד. על התפריט חתום השף ליאור יעקב. המסעדה, מגישה תפריט שף יצירתי אשר כולל מנות מוקפדות ויצירתיות.

כבר השם קומו מעיד על הים תיכוניות שבה. המנות, כפי שאומר לנו השף, מוקפדות מאד אך אינן בהכרח מהמטבח האיטלקי. תוכלו למצוא שם מנות חצילים טבעוניות, מנות דגים רבות, מכל מגוון דגת הים הכשר החל ממנות ראשונות וכמובן מגוון מנות עיקריות וגולת הכותרת המנות האחרונות ובתוכן הכנפה המשובח של ליאור.

זו עוד דוגמא לשילוביות שבין המנות. הגבינה משובחת עד מאד ורק שף במלון כשר ומוקפד כמו רבנות הרצליה מסוגל להביאן לידי ביטוי.

ילד גאון הוא ליאור. כל מנה מושקעת ומטופחת. כמי שעבר כבר בכמה מסגרות ובהרבה מטבחים, הוא מביא את הטוב בכל פעם. מצד אחד יכולה זו להיות מנת חצילים שרק בסוף הוא יספר לך שהיא מנה טבעונית בכלל ומצד שני יכולה זו להיות מנת סלומון שליאור נתן לה טאץ' משלו.

את המסעדה כמו את המלון כולו עיצב ארי שלתיאל ושניהם מביאים שינוי באוירה ובעיצוב.

אבא אבן 19 הרצליה פיתוח. כשרות מהדרין ומשובחת של רבנות הרצליה. חניה במלון ונגישות לכולם.