אשר: "לא כל פוליטיקאי שעושה עלינו סיבוב צריך להתייחס אליו"

    אסתי פלד No Comments on אשר: "לא כל פוליטיקאי שעושה עלינו סיבוב צריך להתייחס אליו"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | על ההתפתחויות החדשות בגוש השמאל. ההיתכנות למו"מ עם מפלגות אחרות מלבד הליכוד. וההסתה כנגד הציבור החרדי | האזינו

    צילום: פלאש 90
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; לא נוכל ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב אשר התראין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההתפתחויות הפוליטיות במחנה השמאל, "מאמין שנתניהו שמח הערב", על השותפות עם נתניהו, "אין לנו עניין במו"מ עם מפלגות שלא ידוע מה העתיד שלהן" וההסתה כנגד הציבור החרדי.

    על חזרתו של ברק לחיים הפוליטיים:"מי ששמע את אהוד ברק, מרגיש את התחושה שמנסים שוב לרדוף את נתניהו וזה רק עוזר לו בקרב הציבור הימני. זה משחק בתוך גוש השמאל הרשימה של ברק כנראה תקום על חורבותיה הסופיים של מפלגת העבודה ותנגוס גם בכחול לבן".

    השותפות עם נתניהו עד מתי? "כל אדם ברחוב שתפגוש כועס ולא מבין בשביל מה הלכו לבחירות? הלכנו עם נתניהו והגוש הפוליטי הזה ברור וישאר כנראה מאוחד עד הבחירות, אין לנו שום ענין במו"מ עם מפלגות ושברי מפלגות שעוד לא ברור העתיד שלהן, ימים יגידו"

    על האיומים להפרת הסטטוס קוו של ראשי ערים יחד עם ליברמן כנגד הציבור החרדי: "הוא מחפש תשומת לב ואין שום סיבה להגיב לזה, היו נסיונות לתח"צ בשבת בכל מיני ערים שנכשלו, אפילו בטבריה עם כל ההסתה של רון קובי זה לא הצליח. גם ליברמן ולפניו לפיד מנסים רק לקבל תשומת לב ואין שום טעם להיגרר אחריהם".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות