אהוד ברק מכריז על הקמת מפלגה חדשה: "ישראל רלב"ג"

    איתי גדסי 1 Comment on אהוד ברק מכריז על הקמת מפלגה חדשה: "ישראל רלב"ג"

    במסיבת עיתונאים שהתקיימה בבית סוקולוב, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הכריז על החזרה לחיים הפוליטיים והקמת מפלגת "ישראל רלב"ג" (רק לא ביבי וגנץ) | בדבריו תקף בחריפות את התנהלותו של ראש הממשלה: "‏‎‎המשך התנהלות נתניהו: שוחד פוליטי, קעקוע מערכות האכיפה חוק ומשפט וכדי להימלט מאימת הדין, אלה ימים חשוכים שלא ידענו כמותם"

    אהוד ברק צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, הכריז היום (רביעי) במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, על חזרה לחיים הפוליטיים, באמצעות המפלגה החדשה שהקים שתקרא "ישראל רלב"ג" (רק לא ביבי וגנץ), מי שחבר אליו הוא האלוף במיל' יאיר גולן סגן הרמטכ"ל לשעבר. ברק תקף את ראש הממשלה בצורה קשה עד מכוערת, בדבריו פנה אל נתניהו ואמר: "אני מזהיר אותך – אל תגרור מדינה לשלמה לכאוס כדי לחלץ את עצמך מהכלא".

    ברק: "באנו להודיע על הקמת מפלגה חדשה שתפעל לתיקון במדינה ובחברה. יש פה 4 אנשים איתי, שלכולם יש כרטיסי אשראי והם משתמשים בהם ובניגוד למקובל בפרקטיקה, אנחנו כן נענה על שאלות".

    ברק תקף את המשך כהונתו של ראש הממשלה: "‏‎‎המשך התנהלות נתניהו: שוחד פוליטי, קעקוע מערכות האכיפה חוק ומשפט וכדי להימלט מאימת הדין, אלה ימים חשוכים שלא ידענו כמותם. נתניהו וחבריו עושים שימוש ציני בטיעונים חוקתיים לכאורה, אחרי שפיזרו את הכנסת בלי להעביר את המנדט. אנחנו לא עוורים".

    ברק התייחס לניסיונות לבטל את הבחירות: "‏‎‎המבצע לחילוצו של נתניהו נכשל וחשוב שאזרחי ישראל יזכרו ידם של מי היתה במעל בחתירה תחת אופיה הדמוקרטי והיהודי של המדינה. מנהיגות מוסרית נבחנת ברגעים אלה ואזרחי ישראל יצטרכו לזכור שאיש מחברי הקואליציה לא עצרו אותו. זה לא הזמן לפסיביות, רפיסות ופחד ולא הזמן לא דיבור עמום".

    ח"כ איציק שמולי המועמד לראשות מפלגת העבודה הגיב להכרזה של ברק: "אני שמח על כוונתו של ברק להתמודד בבחירות הקרובות. אנחנו נמצאים בקשר הדוק לאחרונה ואני שמח שקיבל את ההחלטה הנכונה להתגייס למאבק ביחד. עם בחירתי ליו"ר מפלגת העבודה, הטלפון הראשון יהיה לברק במטרה ליצור חיבור משמעותי עמו ועם כוחות נוספים במטרה להגדיל את הסיכוי לנצח".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באמת פיענוח הראשי תיבות זה רק לא ביבי גנץ???