לאחר מאמצי האיסוף באתיופיה: זוהו שרידי גופתו של שמעון ראם ז"ל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לאחר מאמצי האיסוף באתיופיה: זוהו שרידי גופתו של שמעון ראם ז"ל

    בשורה למשפחות הרוגי ההתרסקות המטוס באתיופיה: זוהו שרידי גופתו של שמעון ראם ז"ל אחד משני הישראלים שנהרגו בהתרסקות המטוס באתיופיה

    צילום: זקא
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: בהמשך להתרסקות מטוס אתיופיה איירלנס ב-10.3.19 ובמאמצים העילאיים של מתנדבי זק"א שפעלו רבות בזירת האירוע לאיתור השרידים של שני הישראלים שהיו במטוס: שמעון ראם ואבי מצליח ז"ל. מתוך הממצאים הרבים שאספו מתנדבי זק"א בזירת האירוע, זוהו שרידי גופתו של שמעון ראם ז"ל.

    מיד עם התרסקות המטוס, הוציא ארגון זק"א צוות מתנדבים שפעלו בזירת ההתרסקות באתיופיה במשך ימים רבים בעבודה סיזיפית ובתנאים קשים, באיתור ובאיסוף אלפי ממצאים שהתפזרו ברדיוס גדול ובמכתש בעומק של עשרות מטרים, שנוצר כתוצאה מהתרסקות של המטוס שהתרסק במהירות של כ- 600 קמ"ש.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בפתח פגישתו עם נשיא צ'ילה סבסטיאן פיניירה: "אני רוצה להודות לראש ממשלת אתיופיה, ידידי אחמד אבי, שנענה לבקשותיי וגם לבקשות המשפחה של שמעון ראם ז"ל.

    הוא נעתר לבקשות האלה ואנחנו נחזיר עכשיו את שרידי גופתו. נמשיך לעבוד עד שנביא גם את שרידי גופתו של אברהם מצליח. אני רוצה להודות לראש הממשלה, הוא נמצא בזמנים לא פשוטים באתיופיה. אני מאחל לו הרבה הצלחה וגם לידידות בינינו לבין אתיופיה".

    ארגון זק"א בתיאום עם גורמי הממשלה בישראל ובאתיופיה, ימשיך במאמץ לאתר גם את שרידי גופתו של המנוח אבי מצליח ז"ל ולהביאו לקבר ישראל.



    0 תגובות