- רדיו קול חי - -

מרזל לבית היהודי: "אנחנו לא מפד"ל, לא נגיש את הלחי השנייה"

יום לאחר שהרב פרץ הגיב להאשמות הקשות שהטיח בן גביר בהנהגת הבית היהודי ב'מהדורה המרכזית' בקול חי, כי אינו מתפטר בגלל אילוצים משפטיים, היום (רביעי) מצטרף ברוך מרזל מראשי עוצמה יהודית מגיב לבית היהודי ופורס את כל הזלזול מצד הבית היהודי כלפיהם, "שותפים לא פוגעים בסתר בשותפים ולא מנסים לגמד אותם", כותב מרזל למנכ"ל המפלגה ניר אורבך.

וכך הוא פותח את מכתבו: "סוף סוף אנחנו מקבלים מסרים ממך, בשם שלך, ולא מסרים בשם "בכירים בבית היהודי" וזו אכן התקדמות. מה שאתה כותב זה יפה ונכון, אבל סותר את רצף הגיסאות הקודמות שנתת לפרט".

הבאנו יותר קולות משתי המפלגות טוען מרזל במכתבו: "הרב רפי פרץ הודה שהבאנו עשרות אלפי קולות. לא אכנס לכמות המדויקת: 50, 60 או 70 אלף, אבל ברור שהבאנו יותר קולות ממה שהבית היהודי והאיחוד הלאומי הביאו. גם אתה מודה, שאילו היינו רצים לבד לא היו לכם 6 ח"כים, ו-2 שרים בכירים. אז ברור שהציבור זועם, ומבין שאנחנו לא קיבלנו תמורה לתרומה".

מרזל מכה על חטא כי לאחר פסילת בן ארי לא הייתה במפלגה שום כוונה לעזור לעוצמה יהודית אלה ההפך: "נכון, ברוב האשם הוא בג"צ שפסל בהחלטה שערורייתית את ד"ר בן ארי, אך כפיות הטובה של הפגיעה בנו מאז הבחירות במקום לראות איך נותנים לנו את המגיע, מוכיחה שלמדתם משהו ממנהיגכם לשעבר נפתלי בנט, וממש כמו שעשה לכם גם אתם עושים לנו: משתמשים וזורקים. רק קחו בחשבון דבר אחד: אנחנו לא מפד"לניקים. אנחנו לא ניתן לכם את הלחי השניה".

הרב פרץ קרא לאיחוד השורות אמש, אך נראה כי בלי שישבו ברצינות עם עוצמה יהודית והתחייבו באמת למלאות את ההסכמים נראה את עוצמה יהודית רצה לבד בבחירות.