גנץ במסיבת עיתונאים: "נתניהו העדיף ממשלת סמוטריץ'; יהיו בחירות וננצח"

    איתי גדסי No Comments on גנץ במסיבת עיתונאים: "נתניהו העדיף ממשלת סמוטריץ'; יהיו בחירות וננצח"

    יושב ראש "כחול לבן" חבר הכנסת בני גנץ קיים מסיבת עיתונאים ובה התייחס לסערה הפוליטית סביב הניסיונות, לכאורה, לבטל את הבחירות ולהמשיך את כהונת הכנסת ה-21: "נתניהו איבד את זה"

    גנץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ התייחס במסיבת עיתונאים לשמועות סביב משא ומתן פוליטי עם הליכוד ואמר: "נתניהו שוב מוליך שולל את אזרחי ישראל. נתניהו איבד את זה. משלא הצליח להרכיב ממשלה הוא פעל בכל כוחו, הצביע באופן אישי במליאת הכנסת והוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות יקרה ומיותרת".

    גנץ אמר עוד: "אזרחי ישראל, אם נתניהו לא היה מדרדר את המדינה לבחירות, נשיא המדינה היה מטיל עלי את האחריות להקים ממשלה והייתי מצליח. נתניהו ידע את זה וכעת המערכת הפוליטית כולה מבינה את זה. הוא לחץ על כפתור פיזור הכנסת ואין דרך חזרה".

    "מה שראינו זה ספין נוסף. נתניהו רואה סקרים וממציא שקרים וספינים. אני מזכיר לו: לא ניתן להזדכות על אחריות. הוא לא יכול להעביר את האשמה לאחרים או לעשות שימוש ציני במוסדות ממלכתיים. בכל תקופת המשא ומתן הקואליציוני נתניהו לא ניהל אתנו משא ומתן והעדיף להרכיב את ממשלת סמוטריץ'. המטרה היחידה שלו היתה ליצור קואליציה שתאפשר לו לייצר את פסקת ההתגברות ואת חוק החסינות".

    גנץ הוסיף: "אם נתניהו היה ממלכתי הוא היה מפנה את הכסא ומתעסק בענייניו המשפטיים. יכולתי להרכיב ממשלת הסכמה לאומית רחבה שהיתה פועלת למען אזרחי ישראל, למען הכלכלה, למען כולם. אני לא משתמש במתווכים כדי להגיד בקולי – אם היתה אופציה חוקית לבטל את הבחירות והיתה אופציה להקים ממשלה ללא נתניהו – היינו שוקלים את זה ברצינות. כחול לבן הצביעה נגד פיזור הכנסת. כעת המציאות פשוטה – ב-17 לפסטמבר יתקיימו בחירות. אנחנו ערוכים ואנחנו ננצח".



    0 תגובות