בעקבות בקשות חכי"ם: יועמ"ש הכנסת בודק אפשרות ביטול הבחירות

    איתי גדסי No Comments on בעקבות בקשות חכי"ם: יועמ"ש הכנסת בודק אפשרות ביטול הבחירות

    לאחר פניות מצדם של חברי כנסת ובעקבות היזמה לביטול הבחירות אותה מקדם יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, הודיעו בלשכתו של היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד אייל ינון, כי הליך הבדיקה החל

    עו"ד אייל ינון צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פניות כתבים, בכנסת מבקשים להבהיר כי נוכח פנייתם של מספר חברי כנסת ליועץ המשפטי של הכנסת עו"ד אייל ינון, החל היועמ"ש בהתייעצות משפטיות לצורך גיבוש חוות דעת משפטית בנושא האפשרות לביטולו של החוק לפיזור הכנסת.

    "נוכח מורכבותו של העניין והשלכותיו האפשריות", מדגישים בסביבתו של יועמ"ש הכנסת כי "הנושא יקח מספר ימים".

    כזכור, יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין אמר כי הוא מנסה לקדם מהלך שיבטל את הבחירות. "המשך תהליך הבחירות – הפרת אמונים כלפי אזרחי ישראל שמפסידים מליארדים רק בגלל פסילות אישיות של ראשי מפלגות שונים. עשרות חכי"ם מכל הסיעות פנו אלי למציאת פתרון לביטול פיזור הכנסת. מצאתי מתווה פרלמנטרי ויש אפשרות לבטל את הבחירות המיותרות בתולדות ישראל. חובתנו לאפשר לכנסת ה-21 להמשיך לתפקד", כתב אדלשטיין.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו של ח"כ אדלשטיין תוך התייחסות לשמועות על הצעות פוליטיות מצדו ליו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ ואמר: "אני מכבד ומעריך את יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין. היוזמה שלו מבקשת למנוע סיבוב נוסף של בחירות בישראל. יושב ראש הכנסת ביקש שניפגש בימים הקרובים ואעשה זאת. כל השאר – ספינים. בשום שלב לא הוצעה רוטציה, עד לרגע זה אין קשר בין הליכוד לכחול לבן ואין לי שום כוונה לוותר על שותפיי הטבעיים לממשלת הימין".



    0 תגובות