קורס מרוכז להכנה ללידה

    עפר גדנקן No Comments on קורס מרוכז להכנה ללידה

    במרכז הרפואי שיבא תל השומר

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם אם את לקראת לידה ראשונה וגם אם לקראת לידה חוזרת ולא משנה איזו במספר, המרכז הרפואי שיבא – תל השומר מזמין אותך לקורס הכנה מרוכז ומקצועי שייתן לך את כל הידע לו את זקוקה ואת מלוא הביטחון לחוות את הלידה באופן החיובי ביותר.

    הקורס מעובר על ידי מיילדת בכירה מצוות המיילדות בשיבא – תל השומר והוא כולל סיור מלא בכל האגפים והמחלקות של אגף נשים ויולדות, מאפשר היכרות עם המקום, עם הנהלים ומעניק כלים להתמודדות עם התהליך ואף תכנון והשפעה על אופן הלידה.

    "הקורס שלנו", אומרת הגב' חביבה ארנון, מיילדת ויועצת מועדון יולדות שיבא בייבי, "מועבר בקבוצה קטנה שמאפשרת שיח פתוח, מקום, והשתתפות מלאה של כל אחת. מניסיוני רב השנים, כאשר אשה באה מראש למקום בו היא מעוניינת ללדת, מכירה אותו, שומעת על כל התהליכים האפשריים, היא מקבלת ידע וכלים רבים  שמשפיעים על הביטחון האישי שלה ובסופו של דבר גם על הלידה עצמה. הנשים שהשתתפו בקורסים שלנו ושפגשנו אותן לאחר מכן במחלקה ציינו שהקורס היה להן לעזר רב ונתן להם כלים מעשיים ויעילים".

    הקורס הקרוב לנשים חרדיות יתקיים בע"ה ביום ראשון י"ח בתמוז, בין השעות 16:00 אחה"צ ל21:00 בערב, במרכז הרפואי שיבא – תל השומר. הקורס מיועד לנשים המצפות ללידה ומוענק חינם ליולדות בשיבא! יש להירשם מראש אצל מתאמת הקהילה בטלפון – 052-666-7991 או – 03-530-7996, מספר המקומות מוגבל.



    0 תגובות