היו"ר החדש אצל מרן ראש הישיבה: "תדאג לשיבוץ הבנות בסמינרים"

    איתי גדסי No Comments on היו"ר החדש אצל מרן ראש הישיבה: "תדאג לשיבוץ הבנות בסמינרים"

    מ"מ ראש עיריית אלעד ויו"ר ש"ס הנכנס בעיר, יהודה בוטבול הגיע להתייעצות ולברכה בביתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן. ראש הישיבה אמר לבוטבול, "הגעת בזמן הנכון, כל בת היא עולם ומלאו תדאג לשיבוץ בסמינרים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס הנכנס באלעד יהודה בוטבול הגיע אמש ליטול עצה ולהתברך במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן, זאת עם כניסתו לתפקיד יו"ר ש"ס באלעד ולתפקיד מ"מ וסגן ראש העיר.

    מ"מ רה"ע בוטבול התייעץ עם מרן רה"י במספר נושאים ציבוריים בעיר אלעד. רה"י התעניין בשיבוץ הבנות בסמינרים ועל כך שישנן בנות שטרם התקבלו לסמינרים, והורה לבוטבול לדאוג לכל בת שתגיע למקום המתאים לה מרן אמר בכאב "כל בת היא עולם מלא" והורה שאין להתפשר על שום תלמידה.

    "נכנסת לתפקיד בדיוק בזמן הנכון, ויש לך עבודה לעשות, וזה הנושא הכי חשוב, תפעל בכל כוחך בזה ותראה ברכה והצלחה בתפקידך, כי כשיש הורים שיושבים בבית ובוכים שבתם לא התקבלה לסמינר, והילדה רואה שכל חברותיה כבר התקבלו והיא לא, אם תסייע לה, אין לך דבר גדול מזה".

    מרן שמע ממ"מ ראה"ע בוטבול על שיתוף הפעולה בין חברי הסיעה, ובין סיעת ש"ס לראש העירייה הרב ישראל פרוש, ומרן בירך בחום על שיתוף הפעולה, ואמר כי צריך להמשיך בכך לטובת תושבי העיר. וכן עמד על הצורך לגבש את כל קהילות הספרדים בעיר. ולסיום בירך את הנציגים כולם שתשרה ברכה במעשה ידיהם ולא תצא תקלה מתחת ידם.



    0 תגובות