קרא תוקף: "נתניהו נכנע לקרן לישראל החדשה וביטל את המינוי"

    אסתי פלד No Comments on קרא תוקף: "נתניהו נכנע לקרן לישראל החדשה וביטל את המינוי"

    שר התקשורת המתפטר איוב קרא בריאיון מיוחד למהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן | על החלטתו להתפטר במפתיע, התככים בתוך הליכוד והקנוניה נגדו לדחיקתו למקום לא ריאלי במפלגה – ראיון סוער | האזינו

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת שהתפטר איוב קרא (הליכוד) התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על התפטרותו המפתיע מכס שר התקשורת, "מישהו חייב שאני יותר מידי נאמן ויותר מידי ישראלי יותר מידי ציוני, זה לא גנאי אלה צריך לאתרג אותי ומשיקולים זרים דחקו אותי אחורה למקום 40".

    על ההצעה לביטול פיזור הכנסת אמר קרא: "אני יצאתי לדרכי להביא את האמת לציבור, אני לא מכיר את הפרטים של ההצעה לביטול פיזור הכנסת".

    איוב תקף את ההתנהלות הפנימית של הליכוד נגדו: "70 שנה היו שרים ערבים ולא אמרו לאף אחד אתה לא שייך למושג הזה יותר. אלה משאירים אותו באותה משבצת. בגלל שהפכתי לדומיננטי והיה עליהום עליי העבירו אותי מ-23 ל-29 והביאו משוריין את אלי בן דהן והעבירו אותי לשם ולכן הוציאו אותי למקום 40 זה לא נעשה לאף אחד אלה הכל בכוונה תחילה".

    עוד הוסיף קרא: "אבל הקש ששבר את גב הגמל, זה שארגוני השמאל כמו הקרן החדשה הפחידו את ראש הממשלה ולכן עצר את המינוי לשגריר בקהיר".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות