בן גביר בראיון סוער: "מתייחסים אלינו בזלזול, הרב פרץ לא שוחח איתי"

    אסתי פלד No Comments on בן גביר בראיון סוער: "מתייחסים אלינו בזלזול, הרב פרץ לא שוחח איתי"

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית בריאיון סוער ל'מהדורה המרכזית' | על תרומתם לאיחוד מפלגות הימין: "מבדיקה שעשינו הבאנו למעלה מ-70 אלף קול, בלעדינו הם כלל לא היו בכנסת והרב פרץ הודה בכך" | על ההחלטה להיפרד מהאיחוד: "הזלזול והבוז מצד העסקנים של המפד"ל הישנה ואי כיבוד ההסכמים הביאו למצב הבעייתי" | והאם הרב רפי פרץ בכלל שוחח אתו? | האזינו

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "עוצמה יהודית" עו"ד איתמר בן גביר בראיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההחלטה להיפרד מאיחוד מפלגות הימין לאחר אי כיבוד ההסכם מצד יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ להתפטר מהכנסת בכדי להכניס את עו"ד איתמר בן גביר לכנסת, "מתייחסים אלינו ביהירות ובזלזול ולא מוכנים לכבד הסכמים".

    "יש התנהלות של בוז ויוהרה מול עוצמה יהודית" מטיח בן גביר: "לפני פיזור הכנסת הם אמרו לנו כי הרב פרץ צריך ללמוד את עבודת הכנסת אז 5 חודשים הוא לא יתפטר למרות שיש הסכם חתום", בנוסף אומר בן גביר: "הכספים שמגיעים לנו לסיעה ילכו לבית היהודי, אמרתי להם אבל זה לא חוקי הם אומרים לי אז נשנה את החוק, ככה לא פועלים".

    בן גביר מבהיר את דבריו: "אני רוצה לסייג קצת מול סמוטריץ' הוא הצהיר שהוא רוצה לקיים את ההסכם, גם הרב פרץ הוא אדם טוב וישר, אבל הוא לא פוליטיקאי ומסביבו יש עסקנים של מפד"ל הישנה והעצות שלהם הם גורמות לבעיות. אני אמרתי להם אם אתם טוענים שאי אפשר לקיים את ההסכם, בואו נלך לרב להליך משפטי למה שאתם רוצים".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות