"מיחזורית המשאלות 2"

    עפר גדנקן No Comments on "מיחזורית המשאלות 2"

    אחרי שהעלה את רף מיחזור בקבוקי השתייה המשפחתיים בערים החרדיות, תאגיד המיחזור אל"ה חוזר גם השנה עם פעילות קיץ חווייתית ומהנה לכל המשפחה:

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילדים מכל רחבי הארץ שהשתתפו  בפעילות "מיחזורית המשאלות" אשתקד, העלו את רף מיחזור בקבוקי השתייה המשפחתיים  בערים החרדיות, ונהנו מעשרות מתנות יקרות ערך שחילק תאגיד המיחזור אל"ה למשתתפים  . לאחר הצלחת הפעילות במיחזוריות בשנה שעברה, תאגיד המיחזור אל"ה יצא גם השנה בפעילות קיץ יחודית לציבור החרדי עם המתנות האטרקטיביות  והשוות במיוחד. פעילות "מיחזורית המשאלות 2" מעודדת מיחזור בקבוקי שתייה משפחתיים (ליטר וחצי ומעלה) ריקים באמצעות המיחזוריות, כאשר גם השנה, כמו בשנה שעברה, קל ופשוט לזכות במגוון פרסים יקרי ערך מדי שבוע ובפרס הגדול שבת משפחתית במלון.

    בשנים קודמות התקבלה הפעילות בשמחה ובהירתמות המשפחה כולה. גם השנה ההשתתפות בפעילות "מיחזורית המשאלות 2" מלהיבה, נוחה וקלה. אוספים בקבוקים משפחתיים ריקים, רושמים את מספר הטלפון על כל בקבוק, מציינים את מספר המשאלה שבחרתם, משלימים את המשפט "לכל בקבוק יש…" עם המילה המקורית ביותר ומשליכים את הבקבוקים למיחזורית הקרובה. מדי שבוע יאספו הבקבוקים מרחבי הארץ ויגשימו משאלות.

    "הבקבוקים למיחזורית – המשפחה לבית מלון"!

    רשימת המשאלות מגוונת ומאפשרת סיכוי לזכות מדי שבוע ב:

    משחקי פליימוביל, לגו, קורקינט, אופניים, רחפן עם מצלמה, בית בובות מפואר, "כרטיספר", צמיד פנדורה ועוד.

    עם סיום הפעילות תיבחר מבין המשתתפים גם משפחה שתזכה בשבת משפחתית בבית מלון.

    ברחבי הארץ, כמו גם ביישובים ובשכונות החרדיים, מוצבות כ-23 אלף מיחזוריות הקולטות כ-750 אלף בקבוקי פלסטיק מדי יום, ובסך הכול כ-60% מסך בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים שנמכרים מדי שנה נאספים וממוחזרים.

    הציבור החרדי נמצא במגמת עלייה עם היקף המיחזור בשנים האחרונות, בתי ספר ותלמודי תורה נרתמים לפעילויות מיחזור ואף אחד מבתי הספר של "בית מלכה" הנחשבים זכה בתחרות שנתית שנערכה על ידי תאגיד המיחזור אל"ה.

    "מיחזורית המשאלות 2" תתקיים בין התאריכים כ"ג בסיון (26.06.19) עד כ"ז באב (28.08.19), בהתאם לתקנון הנמצא במשרדי אל"ה ומשרד הפרסום גל אורן.



    0 תגובות