כשהארוחה מוכנה בדקה והחלבון עשיר

    עפר גדנקן No Comments on כשהארוחה מוכנה בדקה והחלבון עשיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את תמיד מחפשת לבחור את הטוב ביותר…בריאות ותזונה נכונה- אצלך זה בראש ובראשונה. אבל, ימי השבוע מעייפים, השמש קופחת ועומס השגרה הברוכה לוקחת מאיתנו

    כל פיסת זמן פנויה… רשימת המטלות רק הולכת ומתארכת והטיפול בילדים היקרים והבית שלא נח אפילו לדקה- תופסים את כל כולך. עצרי לרגע!

    בישולים זה אכן חשוב מאד, ומשימה זו עומדת אצלך בראש רשימת המטלות היומיומיות,  אך כאמור לא כל יום יש לך את האפשרות להכין את האוכל המבושל המסורתי והביתי שלך. יחד עם זאת, את עדיין יכולה לתת ליקירים שלך אוכל טעים ומזין ובעל ערכים תזונתיים החשובים להתפתחות הבריאה שלהם. סדרת מוצרי המותג 'הוד לבן' מזמינים אותך להתפנק ביום חופשי מבישולים מדי שבוע, יום שיאפשר לך זמן להתפנות למטלות החשובות שלך מבלי להתפשר על ארוחה טובה לכל בני המשפחה. עם שניצל משובח של הוד לבן – תוכלי להיות רגועה ולדעת שהילדים שלך נהנים מארוחה איכותית וטעימה, הכוללת מנת חלבון.

    סדרת 'הוד לבן' מבית 'עוף טוב' מציעה מגוון מנות עיקריות מוכנות וקפואות הכוללות: שניצל דק ענק, שניצל ביתי מעודן, חטיפי שניצל וקציצות. כל השניצלים של 'הוד לבן' הם ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט. בהשגחת בד"צ מהדרין של הגר"א רובין.



    0 תגובות