לקראת ההכרעה בטבריה מקלב הגיע לעיר: הרב קוק; "מי שפועל כנגד השבת לא ינוכה"

    איתי גדסי No Comments on לקראת ההכרעה בטבריה מקלב הגיע לעיר: הרב קוק; "מי שפועל כנגד השבת לא ינוכה"

    מקלב נועד עם חברי סיעות האופזיציה בטבריה לקראת ישיבת המועצה המכרעת ולאחר מכן עלו להתברך מאת הגאון המקובל רבי דב קוק שליט"א | מקלב וצוות לשכתו נועדו עם ראש המועצה המקומית בחריש ועמד עימו אחר צרכי הציבור החרדי בעיר

    מקלב עם הגאון הרב דוב קוק
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצל פגרת הבחירות יצא הבוקר חבר הכנסת הרב אורי מקלב לעיר טבריה שם נועד עם חברי מועצת העיר מסיעות האופזיציה בראשות יו"ר דגל התורה בעיר ומועמדה לכנסת דוד אוחנה שם עמדו אחר הפעולות האפשריות והנעשות לקראת ישיבת מועצת העיר המכרעת שתתקיים בשבוע הקרוב זאת בצל רדיפת הדת והמסורת על ידי ראש העיר הנבחר מר רון קובי.

    יצויין כי על פי הנוהל לאחר ישיבת מועצת עיר זו יפוטרו חברי מועצת העיר ולאחר מכן תוקם ועדה קרואה במקומו של ראש העיר רודף היהדות. ח"כ אורי מקלב חיזק את חברי מועצת העיר בפעולותיהם ואמר כי חברי המועצה מגלים אחריות גדולה זה לא קל אך יש עתיד לפעולותיהם. חברי המועצה נסו לפתות אותם במשרות אך עתיד העיר חשוב להם.

    ראש מועצת חריש

    בפגישה עלו מספר נושאים נוספים כגון תחילת שנת הלימודים הקרובה בצל חוסר תפקודה של העיר עקב המצב הקיים ועתיד המסורת והיהדות בעיר. לאחר מכן ביקר מקלב בתלמוד תורה חמדת התורה שבנשיאות המקובל הגאון הרב דב קוק שליט"א והתפעם מידיעות התלמידים בשיטת הלימוד הייחודית בתלמוד תורה זה.

    לאחר מכן עלו מקלב יחד עם חבר המועצה דוד אוחנה לביתו של המקובל הגאון רבי דב קוק שליט"א להתברך ולהיוועץ בפעילות הנעשות בעיר במצבה זה. הגאון הרב קוק אמר כי מי שפועל כנגד השבת לא ינוכה ולא יכופר. מקלב חתם את ביקרו בקהילה התורנית המתפתחת בטבריה עילית שם נועד עם אברכים הקהילה ושמע מהם אחר הצרכים הקיימים במקום.

    רחובות טבריה

    חריש: עם סיום ביקורו בעיר טבריה חבר הכנסת אורי מקלב שם פעמיו מהרה יחד עם צוות לשכתו המורחב אל עבר העיר חריש אשר מתפתחת בימים אילו כאשר עשרות רבות של אברכים מעתיקים את מקום מגורם אל העיר המתפתחת. מקלב פתח את ביקורו בעיר בפגישת עבודה שגרתית עם ראש המועצה מר יצחק קשת שם עמדו אחר צרכי הציבור ופיתוח העיר.

    חריש

    לאחר מכן יצא מקלב לסיור בעיר יחד עם הרב ונפגשו עם ציבור העמך וציבור האברכים הקיים בעיר. הרב מקלב שמע מהם את צרכיהם מתוך הבטחה לשוב ולטפל בכל המצוקות הקיימות במקום. העסקנים המקומיים הציגו בפני מקלב את סוגיית בעיית מוסדות החינוך במקום כאשר סוכם כי יפעלו למען כך יחד עם הרשויות.

    מקלב הסביר כי על אף שהיה ציפיות אחרות ותוכניות אחרות מחריש וכעת שזה בנוי נחמץ הלב לראות זאב אבל כיום שיש פתרון ויש קול תורה ביישוב זה ניתן לבוא ולגור במקום זה לצד בעלי זכות הראשונים במקום ולשמר יחסי שכנות טובים עם המקומיים לא ניתן למנוע מהציבור החרדי לבוא למקום.

    הרב זיגדון

    מקלב חתם את ביקורו בעיר בבית מדרשו של הרב הגאון רבי אשר זיגדון שם שוחח עם האברכים הלומדים במקום ושיבח אותם על היותם מהנחשולים במקום. הרב זיגדון שטח בפני מקלב את מצוקת הציבור במקום כאשר יש להציב את העיר בראש סדר עדיפות מקלב אמר כי זהו מקום היכול להביא יחד עם יתר המקומות לצימצום מצוקת הדיור החרדית כאשר במקום כבר נמצאים רוב מוסדות הציבור הנצרכים ויש את הרצון בפעילות משותפות נוכל לצמצם את המצוקה בכל הארץ.



    0 תגובות